اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دلیل پوشش مناسب اخبار شخصیت‌های ملی

سرپرست خبرگزاری فارس استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان به دلیل پوشش مناسب اخبار شخصیت‌های ملی و ارسال سریع و به موقع از سوی سید‌نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست خبرگزاری فارس استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن قانونی دقایقی پیش در حاشیه مراسم پایانی هشتمین اجلاس سراسری خبرگزاری فارس کشور که در هتل گلستان مشهد مقدس برگزار شد از سوی سید ‌نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مرتضی قمری‌وفا معاون خبر، حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌ها و سید ‌یاسر جبرائیلی معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

از سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان به دلیل پوشش مناسب اخبار شخصیت‌های ملی و برنامه‌ها و همایش‌های کشوری که در این استان برگزار شده به ویژه کنگره مقاومت اسلامی، مهمانان اجلاس سران غیر متعهدها که به اصفهان سفر کرده بودند و نیز پوشش جشنواره تئاتر کمدی و بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان و پیگیری سوژه‌های ابلاغی تقدیر شد.

به گزارش فارس، هشتمین اجلاس سراسری خبرگزاری فارس به مدت سه روز از چهارشنبه 26 مهر‌ماه آغاز و ظهر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول