اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تقدیر شد

خبرگزاری فارس: در ارزشیابی عملکرد سالانه دفاتر نمایندگی‌های خبرگزاری فارس در استان‌ها از سرپرست خبرگزاری فارس همدان تجلیل شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سرپرست خبرگزاری فارس در همدان در هشتمین اجلاس سراسری خبرگزاری فارس در مشهد مقدس تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور سرپرستان استان‌ها، سید‌ نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مرتضی قمری‌وفا معاون خبر، سید‌ یاسر جبرائیلی معاون آموزش و پژوهش، حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌ها و محمد‌حسین زیارتی مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل خبرگزاری فارس برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از خدمات احسان مطهری‌زاده سرپرست خبرگزاری فارس در همدان قدردانی شد.

در متن تقدیرنامه مدیرعامل خبرگزاری فارس آمده است: بی‌شک اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رسالت بزرگ و مقدس الهی است که حضور در این ساحت همچون بودن در صحنه کارزار، شایستگی می‌طلبد و تحسین و اجر اخروی.

سید نظام‌الدین موسوی در این تقدیرنامه افزوده است: امروزه که دشمنان از همه امکانات خود در مسیر بسط جهل و گسترش ظلمت به اذهان و دل‌ها بهره‌ می‌گیرند، اطلاع‌رسانی درست از کارآمدی نظام دینی و شرح دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون، پاسخ‌دهی به شبهات و افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، امری ضروری است.

این تقدیرنامه می‌افزاید: به این وسیله تعهد جنابعالی و زحمات شما در عمل به مأموریت و رسالت یاد شده را قدر می‌نهیم. 

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول