اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چمران:

درباره ریاست‌جمهوری در زمان مقتضی صحبت می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تهران در واکنش به کاندیداتوری خود گفت: درباره این مسئله در آینده نزدیک و در زمان مقتضی صحبت می‌کنم.

درباره ریاست‌جمهوری در زمان مقتضی صحبت می‌کنم

مهدی چمران ظهر امروز در حاشیه نخستین یادواره شهدای ترور زن در مشهد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بحث درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و همچنین آرایش نیروهای سیاسی در این انتخابات، بسیار زود است و نباید وارد این مسئله شد.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به کاندیداتوری خود نیز گفت: درباره این مسئله نیز در آینده نزدیک و در زمان مقتضی صحبت می‌کنم.

چمران در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌های بیشتر برای شهدای زن نیز عنوان کرد: چنین یادواره‌هایی در گذشته نیز برگزار می‌شده است و امروز می‌توانیم ادعا کنیم که نسل جوان ما به ‌خوبی با تروریست‌ها و همچنین چهره و اهداف آنها آشنایی دارند.

رئیس شورای عالی استان‌ها یادآور شد: تروریست‌های اصلی، آمریکا و کشورهای غربی هستند و در واقع چهره‌هایی که برای ما قابل مشاهده هستند، مزدوران و نوکران سرسپرده آنها هستند و این نشان می‌دهد که مقولاتی مانند آزادی و حقوق بشر برای غربی‌ها تنها یک بهانه است.

چمران ادامه داد: منافقین و تروریست‌ها، روزی در دامان آمریکا هستند و روز دیگر، اهداف خود را در دامان سیاست‌های شرق جستجو می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بغض و کینه استکبار جهانی نسبت به ایران نیز تصریح کرد: انرژی هسته‌ای، تنها بهانه‌ای است که برای غربی‌ها فراهم شده تا از آن طریق بتوانند ملت ایران  را در راه دستیابی به آرمان‌های خود ناکام بگذارند اما در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی، این برهه تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول