اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حادثه تروریستی امروز

2 بسیجی پایگاه مقاومت مسجد امام حسین(ع) چابهار به شهادت رسیدند

خبرگزاری فارس: در پی اقدام تروریستی امروز در چابهار، دو بسیجی پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین(ع) این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

2 بسیجی پایگاه مقاومت مسجد امام حسین(ع) چابهار به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در اقدام کور تروریستی ایادی استکبار، ظهر امروز در حوالی مسجد امام حسین(ع) چابهار و مقابل درمانگاه سیدالشهدای این شهرستان، دو بسیجی جان برکف پایگاه مقاومت بسیج مسجد به شهادت رسیدند.

 این دو بسیجی شهید با نام‌های «مرتضی آسوده» که در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و «حامد بزی» دیگر بسیجی این حادثه پس از بروز جراحات سنگین دقایقی پیش در بیمارستان شهید شد.

براساس اطلاعات دریافتی، شهید مرتضی آسوده، دانش‌آموز دبیرستان نمونه دولتی و شهید حامد بزی دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد بوده که در این اقدام تروریستی به شهادت می‌رسند.

در پی وقوع اقدام تروریستی امروز در چابهار توسط یکی از کوردلان مقارن ساعت 12:50 دقیقه امروز، فردی با لباس مبدل نظامی در مقابل مسجد امام حسین(ع) و مصلای این شهر در کمین خروج نمازگزاران بود که با شناسایی از سوی نیروهای انتظامی متواری و مقابل درمانگاه سیدالشهدا خیابان تعاون جنب مسجد خود را منفجر می‌کند که در پی این انفجار تعدادی از نیروهای بسیج، انتظامی و کودکان شهید و زخمی می‌شوند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول