اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم:

اولویت شهرداری رباط کریم پایان پروژه‌های نیمه کاره است

خبرگزاری فارس: شهردار رباط کریم گفت: اولویت اصلی ما پایان پروژه‌های نیمه کاره است و تا پایان سال جاری هیچ پروژه عمرانی جدیدی را آغاز نخواهیم کرد.

اولویت شهرداری رباط کریم پایان پروژه‌های نیمه کاره است

منوچهر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم گفت: طی سال‌های اخیر و به ویژه در سال جاری شهرداری رباط کریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های دیگر به ویژه شورای اسلامی شهر و روستا اجرای طرح‌های عمرانی مهمی را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و مردم در حال حاضر از خدمات آن بهره‌مند هستند، به طور طبیعی و معمول بخش دیگری نیز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در دست اجرا است.

* کمربندی‌جنوبی رباط کریم پیش از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

این مسئول افزود: به عنوان نمونه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که در رباط کریم پیگیری و دنبال می‌شود، عملیات عمرانی احداث کمربندی جنوبی رباط کریم است که به صورت ملی در دست اقدام است.

شهردار رباط کریم اعلام کرد: این پروژه در مراحل نهایی قرار داشته و تمام تلاش ما این است که پیش از پایان سال جاری بتوانیم خبر خوش تکمیل کمربندی جنوبی رباط کریم را به مردم اعلام کنیم.

رضایی بیان داشت: تحقق این مهم ضمن کاهش بار ترافیکی داخل شهر، نقش مهمی در کاهش زمان، سرمایه و هزینه سوخت مردم داشته و در جابه‌جایی مسافر و کالا مردم تغییرات مثبت بسیاری ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های بزرگ دیگری در رباط کریم در دست اجرا است که مردم منتظر پایان آنها و بهره‌برداری از خدمات این پروژه‌های عمرانی هستند.

این مسئول تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های در دست اجرای شهرداری به ویژه پروژه‌های عمرانی بزرگ انجام داده و بر اساس آن باید تمام این موارد پیش از پایان سال تکمیل و به‌ بهره‌برداری برسد.

شهردار رباط کریم در پایان اعلام کرد: لذا اولویت شهرداری رباط کریم تکمیل طرح‌های فوق بوده و به همین منظور پروژه جدیدی دیگری را برای سال جاری تعریف و آغاز نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول