اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 تا 14 آبان

نمایشگاه فرش دستباف در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: هشت تا 14 آبان ماه سال جاری ششمین نمایشگاه و فروش فرش دستباف در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرش دستباف در زنجان برگزار می‌شود

حسین افشار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در پی استقبال مردم استان زنجان از نمایشگاه‌های بر پا شده در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، ششمین نمایشگاه و فروش فرش دستباف در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی‌های تولیدی منطقه شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: عرضه مستقیم انواع فرش و تابلو فرش، دستبافته‌های پشمی و ابریشمی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: معرفی و شناساندن هرچه بیشتر فرش دستباف به مصرف‌‌کنندگان، حمایت از تولید‌کنندگان و ایجاد زمینه مناسب برای افزایش حق انتخاب خریداران از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

افشار ادامه داد: در این نمایشگاه بالغ بر 52 شرکت از 9 استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کردستان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و زنجان حضور دارند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول