اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

ایجاد نمایشگاه دائمی فرش در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه دائمی فرش در آذربایجان غربی با هدف حمایت از فعالان این عرصه در آذربایجان غربی ایجاد شود.

ایجاد نمایشگاه دائمی فرش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلام‌رضا دیزج‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه فروش فرش دستباف که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در مناطق مختلف آذربایجان غربی افراد مستعد و هنرمندان زیادی در صنعت فرش فعال هستند لذا می‌طلبد با هدف حمایت از این فرش‌بافان در راستای ایجاد نمایشگاه دائمی فروش فرش در این استان گام‌ برداشته شود.

 وی تصریح کرد: راه‌اندازی نمایشگاه فروش فرش فقط با تکیه به منابع دولتی متصور نیست لذا می‌طلبد اصناف، واحدهای تولیدی به عبارت دیگر بخش خصوصی نیز در این حوزه به طور جدی ورود پیدا کنند چرا که نتیجه مثبت راه‌اندازی این نمایشگاه متوجه آنها است.

 این مسئول بر لزوم اقدام در جهت بازاریابی تاکید کرد و گفت: باید در راستای بررسی نیازهای مشتریان و کنترل بازار مصرف موجود مبادرت شود تا فرش‌ها و تابلو‌فرش‌هایی متناسب با سلیقه و نیازهای مصرف‌کننده تولید شده و در بازار مصرف عرضه شود لذا می‌طلبد موضوع بازاریابی و بازارسازی به طور تخصصی و جدی دنبال شود.

 وی با بیان اینکه باید در راستای شناسایی بازارهای موجود از افراد نخبه استفاده شود گفت: برای اینکه نتایج مورد انتظار در این امر به دست آید و میزان فروش در عرصه داخلی و جهانی به اندازه قابل توجهی بالا برود باید با استفاده از افراد نخبه، توانمند و کارآمد نسبت به رصد سلایق مشتریان اقدام شود از طرف دیگر باید در این ارتباط از هزینه کردن زمان و منابع مالی هم دریغ نشود.

دیزج‌نژاد فرش را نماد فرهنگ این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: فرش و تابلو فرش در کشور ما به ویژه آذربایجان غربی فقط یک محصول تجاری و ابزاری برای کسب سود نیست بلکه سمبل فرهنگ مردم ما محسوب می‌شود بر این اساس بازارهای جهانی فرصتی برای صدور فرهنگ کشورمان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول