به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید نایبزاده در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش در اصفهان و استقبال از آن سخن گفت و بیان داشت: در این دوره برندهای مطرحتری در نمایشگاه شرکت داشتند به همین دلیل استقبال از نمایشگاه نیز بهتر و بیشتر بود.
وی با اشاره به نقاط مثبت نمایشگاه فرش ماشینی گفت: مشارکت کنندگان بیشتر تولید کننده فرش بودند که این امر از نقاط قوت نمایشگاه امسال به شمار میرود.
رئیس نمایشگاههای داخلی و بینالملل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با اشاره به نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اظهار داشت: اطلاعرسانیهای فرااستانی نمایشگاه صنایع غذایی موجب شد که این نمایشگاه برای نخستین بار نسبت به نمایشگاه همزمان خود که سومین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش بود بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کند.
وی ادامه داد: نمایشگاههایی مانند صنایع غذایی که با جنبه نیازهای عمومی مردم سر و کار دارند، در سایه دیگر نمایشگاهها قرار میگیرند و نمیتوان مانند نمایشگاههای تخصصی از قبیل سنگ، ساختمان، پزشکی و یا فولاد و متالوژی جنبههای تخصصی آن را پرورش داد چرا که در نهایت مردم توقع برآورده کردن نیازهای خود را از نمایشگاهی چون صنایع غذایی دارند.
نایبزاده تاکید کرد: نمایشگاه صنایع غذایی نیز در سالهای گذشته برخلاف فعالیتهایی که در راستای تخصصیتر شدن آن صورت گرفت، چندان در بخش فعالیت تخصصی چشمگیر نبود که این نقطه ضعف در نمایشگاه سال جاری برطرف شد.
وی اضافه کرد: رویکرد شرکتها نیز از محدوده استان فراتر رفت و مشارکت کنندگان، بیشتر به دید ملی و تخصصی به این نمایشگاه نگاه کردند که این امر در جذب بازار هدف آنها بسیار موثر بوده است.
انتهای پیام/ش20