اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

مردم مواظب مسافرکش‌نماها باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مردم باید هنگام سوار شدن به خودرو دقت کرده و با خودروهای مسافرکش‌نما با هوشیاری برخورد کنند.

مردم مواظب مسافرکش‌نماها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل فروش احشام آغاز شده است، سارقان در حاشیه شهرها و حوالی میدان‌های دواب کمین کرده و در قالب مسافرکش کشاورزان و دامداران را به دام انداخته و حاصل عمر آنها را به سرقت می‌برند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های جمعی باید تخلفاتی که از این نوع رخ می‌دهد اطلاع‌رسانی کنند تا سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه بالا رفته و مقابل تهدیدهای مختلف به شکل مطلوب واکسینه شوند به طوری که در راستای آگاه‌سازی، پلیس هم به صورت مستمر تلاش می‌کند.

وی به دستگیری 20 نفر سارق از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: این افراد در باندهای دو ،سه یا چهار نفره مرتکب 12 فقره سرقت در پوشش مسافرکش‌‌نما شده بودند که با همکاری مالباختگان و فعالیت نیروهای پلیس همه این افراد دستگیر شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ترفند این رانندگان را مسمومیت عنوان کرد و افزود: این افراد پس از اینکه طعمه‌های خود را انتخاب و سوار می‌کردند با تعارف آب‌میوه یا خوراکی‌های دیگر، آن‌ها را مسموم و وجوه نقدی آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

جدیدی عامل موثر در دستگیری سارقان را همکاری خوب مالباختگان عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان سطح مشارکت خود را با پلیس باید افزایش دهند چراکه در این صورت افراد فرصت‌طلب و سودجو سریع‌تر در چنگال قانون گرفتار شده و عقاب می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم باید تا جایی که ممکن است از خودروهای مسافرکش زیرپوشش اتحادیه تاکسی‌رانی که شناسنامه و رنگ مخصوص دارند استفاده کنند و در صورتی که احساس ضرورت کنند هنگام استفاده از سایر خودروها هوشیار باشند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول