اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ دیجیتال در اولویت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: امسال راه‌اندازی خانه‌های دیجتال در سایر شهرستان‌های استان اردبیل در اولویت جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته است.

راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ دیجیتال در اولویت

منصور شرفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌در شهرستان‌های خلخال، نمین،‌ بیله‌سوار، پارس‌آباد و اردبیل با حمایت و پشتیبانی مرکز توسعه فناوری‌ اطلاعات و رسانه‌‌های دیجیتال وزارت ارشاد توانسته‌ایم مراکزی مجهز در قالب خانه فرهنگ دیجیتال راه‌اندازی کنیم.

وی استقبال جوانان را از این مراکز مثبت و رو به جلو توصیف کرد و یادآور شد: در مرکز استان نیز مجتمع دیجیتال در مجموعه فرهنگی و هنری فدک اردبیل با تجهیزات کامل راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: ‌برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی این فضا و محیط سالم، پاک و امن برای بازی‌ها و تفریحات سالم جوانان در این مراکز  فراهم آمده است تا بتوانند ایام فراغت خود را در این فضاها سپری کنند.

شرفی گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد برگزار می‌شود که از امروز تا 4 آبان ماه علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

این مسئول عنوان کرد: در این نمایشگاه 80 غرفه برای فعالان عرصه رسانه‌های دیجیتال از سراسر کشور برای به نمایش گذاشتن آثار تولیدی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‌شود تا عموم بازدیدکنندگان بتوانند خرید خود را انجام دهند.

شرفی افزود: در این نمایشگاه 2 هزار عنوان نرم‌افزار نیز با محتوای متنوع عرضه خواهد شد که شامل بازی‌های رایانه‌ای، سرگرمی، جشنواره کودک و رسانه، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، کارگاه‌های آموزشی و همچنین فرصت‌ها و تهدیدهای فناور‌ی‌های جدید است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 8 شب به صورت مستمر و یکسره برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود و امکانات ایاب و ذهاب نیز برای عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده است که از ایستگا‌ه‌های مختلف امکان انتقال به نمایشگاه وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل همچنین از دایر بودن یک غرفه ویژه در کنار عرضه محصولات فرهنگی و نرم‌افزارهای مختلف با عنوان غرفه پیامبر اکرم (ص) خبر داد و اظهار داشت: در این غرفه محصولات فرهنگی و نرم‌افزارهای مفید و موثر در ارتباط با شخصیت پیامبر اکرم (ص) به مخاطبان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول