اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

زیاده‌خواهان بازار ارز و سکه را متشنج کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: عده‌ای از مرفهان بی‌درد و زیاده‌خواهان افرادی را اجیر کردند که در چهار راه استانبول تهران لحظه به لحظه قیمت‌های ارز و سکه را به طور مصنوعی بالا ببرند و بازار را متشنج کنند.

زیاده‌خواهان بازار ارز و سکه را متشنج کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه عده‌ای از مرفهان بی‌درد و زیاده‌خواهان افرادی را اجیر کردند که در چهار راه استانبول تهران لحظه به لحظه قیمت‌های ارز و سکه را به طور مصنوعی بالا ببرند و بازار را متشنج کنند اظهار داشت: جالب است همین افراد مدعی هستند که می‌خواهند در مقابل آمریکا بایستند ولی متاسفانه این دسته از آدم‌های پولدار، مکارانه خود را در قالب دلسوزان نظام معرفی می‌کنند اما به جای اینکه دلشان به حال نظام، انقلاب و مردم بسوزد مجدانه به دنبال این هستند تا پول بیشتری ولو حرام به دست آورند.

وی با تاکید بر اینکه باید با اعمال قانون با این افراد برخورد جدی صورت بگیرد تصریح کرد: معتقدم که این همه رأفت در نظام اسلامی با این افراد سودجو جایز نیست چرا که عده‌ای آشکارا اقدام به فلج کردن نظام اقتصادی مملکت کرده و برای نظام چالش ایجاد می‌کنند و آب در آسیاب دشمن ریخته و با آنها همراهی می‌کنند که این افراد باید به شدت مجازات شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند من چندین بار در دولت‌های قبلی کتبی و شفاهی به مسئولان دولت گفتم که قانون هدفمندی را اجرایی کنند اما آنها ترجیح ندادند.

جمشیدی اضافه کرد: متاسفانه زمانی که در دولت احمدی‌نژاد این قانون اجرایی شد برخی به جای اینکه به روند آن کمک کنند در مقابل آن ایستاده و مخالفت کردند تا اجرای این قانون منتفی شده و دولت در این زمینه موفق عمل نکند.

وی در خصوص برچیده شدن معضل تکدی‌گری در جامعه نیز تاکید کرد: این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نقش اول آن را باید صدا و سیما و متولیان فرهنگی داشته باشند و معتقدم اگر این موضوع یک سال با جدیت پیگیری شود معضل تکدی‌گری ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول