اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل خبر داد

نصب 40 یادمان سردار شهید در شهر هزار سنگر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل از نصب المان‌ و یادمان‌های سرداران شهید این شهرستان در ورودی و خروجی بلوارها و میادین اصلی این شهر خبر داد.

نصب 40 یادمان سردار شهید در شهر هزار سنگر

اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با تاکید بر اینکه حفظ جایگاه شهدا در توسعه شهری باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: نصب تندیس‌ها و یادمان‌ها به زنده نگه داشتن جایگاه شهدا در جامعه کمک شایانی می‌کند.

وی با اعلام اینکه این سازمان به همین منظور نصب المان‌های بزرگ سرداران شهید را در ورودی و خروجی بلوارهای اصلی این شهر در  دستور کار قرار داده، افزود: طبق برنامه ساخت 40 المان آغاز شده است.

کریمی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از این نمادها نصب شده، یادآور شد: شهرستان آمل دارای عالمان دینی و بزرگانی است که باید از این افراد بهره‌ گرفت و در ایام جنگ تحمیلی نیز سرداران بزرگی از این شهر به پا خواسته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه این المان‌ها در قطع مربع شکل و با چراغانی و تزییات نورانی برای دید در شب طراحی شده، عنوان کرد: این المان‌ها به زیبایی شهر نیز کمک شایانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل گفت: زیباسازی شهر در دستور کار شهرداری آمل قرار دارد.

وی بیان کرد: سازمان تاکسیرانی در اقدامی نمادین و مبتکرانه، فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت را در دستور کار خود قرار داده است.

کریمی بیان اینکه این سازمان با بیش از 2 هزار و 500 دستگاه تاکسی به شهروندان خدمات ارائه می‌کند، اذعان داشت: 150 دستگاه ون و 180 دستگاه تاکسی بی‌سیم در آمل خدمات می‌دهند.

به گزارش فارس، شهر آمل به دلیل مجاهدت‌های انقلابی در دفاع از تهاجم کمونیست‌ها در سال‌های اوایل انقلاب به شهر هزار سنگر معروف شد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول