اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اجرای بیش از 95 درصد مصوبات هیئت دولت در سفرهای اول و دوم

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: بیش از 95 درصد از مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری به استان بوشهر در شهرستان دشتی اجرایی شده است.

اجرای بیش از 95 درصد مصوبات هیئت دولت در سفرهای اول و دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در نشست شورای اداری دشتی اظهار داشت: همچنین مصوبات سفر سوم در شهرستان دشتی در دست اجراست.

وی با تاکید بر تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری در دشتی افزود: برای اینکه بحث سرمایه‎گذاری در شهرستان دشتی تحقق یابد، باید با استفاده قابلیت‎های موجود در شهرستان برای تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری هر چه سریع‎تر اقدام کنیم.

هاشمی با بیان اینکه رسالتی که امروز بر دوش مدیران است تبیین اقتصاد مقاومتی است یادآور شد: وظیفه ماست که اقتصاد مقاومتی را در محل کار، خانواده و جامعه تبیین کنیم.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا برای خوش‎خدمتی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم به تحریم‎ها علیه ایران اسلامی ادامه می‎دهند و به آن هم دامن می‎زنند تا التهاب در جامعه ایجاد شده و وظیفه ماست که اقتصاد مقاومتی را هر کدام به سهم خودمان تبیین کنیم.

هاشمی اضافه کرد: دشمنان بر این باور هستند که با تحریم نفت، صنعت، معدن و بانک‎ها می‎توانند بین ملت بزرگ ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری فاصله ایجاد کنند.

وی ادامه داد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است، زیرا ملت ایران اسلامی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مسیر صحیح، درست و اصولی را که انتخاب کرده است ادامه خواهد داد.

فرماندار دشتی گفت: با توجه به رویکرد استاندار بوشهر در ارتباط با شهرستان‎ها باید با برنامه‎ریزی مدون و کارشناسی شده زمینه بهره‎مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‎ها را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: به دستور استاندار زارع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر به عنوان استاندار معین شهرستان دشتی معرفی شده است و باید در کارها با برنامه‎ریزی دقیق افق‌‎ها را ببینیم و این مستلزم داشتن برنامه‎های پیش رو و هدفمند است.

هاشمی با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر گفت: امسال باید جشن‎های غدیر نسبت به سال‎های گذشته پر رنگ‌تر و باشکوه‎تر برگزار شود و مسئله غدیر نیز باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول