اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:

آزمایشگاه مرکزی دهدشت توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: آزمایشگاه مرکزی دهدشت با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال توسعه می‌یابد.

آزمایشگاه مرکزی دهدشت توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالحسین موسویان در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرکزی دهدشت اظهار کرد: بالغ بر 600 میلیون ریال برای بهسازی فضای فیزیکی این آزمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به اهمیت بخش آزمایشگاه در حوزه سلامت و نیاز مبرم شهرستان کهگیلویه به آزمایشگاه دولتی پیشرفته این اعتبار برای تجهیز و تعمیر این آزمایشگاه لحاظ شد.

موسویان تصریح کرد: با توجه به فضای نامناسب فیزیکی آزمایشگاه مرکزی شهر دهدشت و بافت قدیمی آن، رایزنی‌های لازم برای تخصیص اعتبار با رئیس دانشگاه صورت گرفت و کار بهسازی و پارتیشن‌بندی این آزمایشگاه آغاز شده که امیدواریم که هرچه زودتر آماده خدمات‌رسانی به مردم کهگیلویه شود.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تلاش می‌کند که آزمایشگاه به تجهیزات فنی نوین مجهز شود تا به عنوان آزمایشگاه مرجع به مردم خدمات‌رسانی کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بحث افزایش شاخص‌های سلامت در جامعه گفت: قطعا ساختمان‌های مجهز و زیرساخت‌های بهداشتی همچون آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نقش مهم و مؤثری در بالا بردن این شاخص خواهند داشت.

موسویان افزود: در سال‌های اخیر شاخص‌های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: شهرستان کهگیلویه از لحاظ زیرساخت‌های بهداشتی دارای توانمندی‌های خوبی است که کمبودهایی در بعضی زمینه‌ها از جمله نیروی انسانی دارد که امیدواریم این نقصان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول