اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شهر مجازی بینالود:

نخستین سیستم نوبت‌دهی پیامکی بهداشت کشور در نیشابور راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شهر مجازی بینالود گفت: متخصصان شرکت شهر مجازی بینالود با حمایت مرکز رشد فناوری نیشابور نخستین سیستم نوبت‌دهی پیامکی کشور را در بیمارستان حکیم نیشابور طراحی و راه‌اندازی کردند.

نخستین سیستم نوبت‌دهی پیامکی بهداشت کشور در نیشابور راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، رضا حسینی اظهار کرد: سیستم مذکور بخشی از طرح ایجاد شهر الکترونیکی نیشابور است که مهم‌ترین هدف این سیستم ارتقای سطح خدمات به شهروندان، فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده بهینه از خدمات الکترونیکی در سایر حوزه‌ها است.

وی با اشاره به استقبال مراجعین از سیستم نوبت‌دهی پیامکی، اظهار داشت: دسترسی آسان برای عموم، نبود اشغالی، نوبت‌دهی هوشمند، اطلاع‌رسانی اختصاصی به هر فرد و هزینه بسیار پایین برخی از مزایای پیامک نسبت به سیستم‌های اینترنتی و تلفن گویا است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شهر مجازی بینالود عنوان داشت: حمایت‌های مرکز رشد فن‌آوری نیشابور و پارک علم و فناوری خراسان عامل مهمی در پیشبرد اهداف ما بود.

رضا درودی سرپرست فن‌آوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز در این رابطه بیان کرد: نوبت‌دهی پیامکی در بخش آزمایشگاه بیمارستان حکیم با موفقیت راه‌اندازی شده است. 

سرپرست فن‌آوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: این سیستم به‌منظور کاهش مراجعات غیر ضروری بیماران، سهولت در ارائه خدمات، اخذ نوبت بدون مراجعه حضوری و با ارسال پیامک فراهم شده است.

وی اضافه کرد: بهداشت و درمان چندی پیش طی بخشنامه‌ای تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به اجرای سیستم‌های نوبت‌دهی الکترونیکی در قالب تلفن گویا، اینترنت و پیامک مکلف کرد که حالا ما می‌توانیم این سیستم را در اختیار تمام مراکز درمانی کشور قرار دهیم. 

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول