اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد

برگزاری کارگاه روش تحقیق سیستم‌های بهداشتی در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از برگزاری کارگاه روش تحقیق سیستم‌های بهداشتی به مدت دو روز در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه روش تحقیق سیستم‌های بهداشتی در کهگیلویه

سید عبدالحسین موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: کارگاه روش تحقیق سیستم‌های بهداشتی به مدت دو روز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، گفت: این کارگاه بر اساس مصوبه کمیته پژوهش‌های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تشکیل شد.

موسویان ابراز کرد: با توجه به ضرورت آشنایی کارشناسان و کارشناسان ارشد این شبکه با اصول پژوهش‌های بهداشتی، این کارگاه آموزشی را برگزار کردیم.

وی افزود: در این کارگاه مفاهیم مربوط به طرح‌های پژوهشی شامل بیان مسئله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف و فرضیات، سئوالات تحقیقی و نرم‌افزارهای لازم آموزش داده می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه پژوهش و تحقیق را زیربنا و عامل اصلی پیشرفت هر دستگاه دانست و تاکید کرد: سیستم بهداشت و درمان به جهت ویژگی‌های خاص و ارتباط مستقیم با سلامتی و جان انسان‌ها باید خود را به علم روز مجهز کند.

موسویان با اشاره به اینکه پژوهش زیربنای اصلی توسعه است، گفت: پژوهش بازوی نرم‌افزاری مدیریت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت و تعالی، زمانی به طور منطقی و مطلوب محقق می‌شود که زمینه‌ پژوهشی داشته باشد.

این مسئول در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در بدنه سیستم بهداشت و درمان کهگیلویه نیروهای جوان و مستعدی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، افزود: قطعا با وجود نیروهای جوان و مستعد می‌توان به آینده تحقیق و پژوهش در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه امید فراوان داشت.

موسویان اذعان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه به گروه‌های مختلفی تقسیم شدند که هر گروه را یک کارشناس ارشد هدایت می‌کند و اعضا موظف به تهیه پروپزال‌هایی با اولویت موضوعات پژوهشی هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول