اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور

یادواره شهید بهنام محمدی در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور و فرماندهان سپاه و ناحیه مقاومت بسیج، یادواره شهید بهنام محمدی در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.

یادواره شهید بهنام محمدی در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر امام جمعه مینوشهر در یادواره شهید بهنام محمدی که در محل یادمان شهدای شلمچه با حضور فرماندهان سپاه، ناحیه بسیج مقاومت و تنی چند از مسئولان محلی به همراه دانش‌آموزان بسیج از سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از فرهنگ اسلام، معنویت و شهادت ترس و واهمه دارد.

وی افزود: دشمن می‌داند که فرهنگ دین اسلام از منطق، عشق، دلدادگی، تعقل و بصیرت برخوردار است و می‌تواند همه دنیا را فتح کند.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل‌پور خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون فرهنگ شهادت است، همان فرهنگی که دشمنان ما به سختی از آن هراس دارند.

وی اضافه کرد: بشریت و امت اسلامی مدیون خون شهدا هستند و بیشترین افتخاراتی که امت اسلامی از بدو تاریخ اسلام تاکنون به‌دست آورده مرهون صبر امت اسلامی و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.

امام جمعه مینوشهر ادامه داد: رجال مؤمن و شهدای ما کسانی بودند که نسبت به خداوند، رسول خدا، ائمه اطهار و به همه ارزش‌های اسلامی عهد و پیمان بستند و مانند کوهی بسیار استوار در برابر تندبادها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های دانش‌آموز خرمشهری، شهید بهنام محمدی عنوان کرد: این شهید والامقام و شاخص کشور، نوجوانی‌ست که از وجود خودش برای حفظ اسلام، مکتب و اعتقادات کشورش گذشت.

عادل‌پور در پایان با اشاره به اینکه شهید بهنام محمدی الگویی برای همه دانش‌آموزان ایران اسلامی است، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام را زنده نگه داشت و در راستای تبیین ارزش‌های شهادت بین نسل جوان و حاضر امروز کوشید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول