اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

یاری رساندن امدادگران قزوینی به زلزله‌زدگان قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: جوانان هلال احمر استان قزوین مانند سایر شهرهای کشور در همان زمان وقوع زلزله تلخ در آذربایجان شرقی به یاری هموطنان شتافتند که عملکردشان در این ماموریت قابل تقدیر است.

یاری رساندن امدادگران قزوینی به زلزله‌زدگان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کل کشور اظهار کرد: جمعیت هلال احمر که متشکل از جوانان و افرادی تأثیرگذار است در مواقع حادثه به یاری آسیب‌دیدگاه می‌شتابد که این مهم بسیار ارزشمند بوده و نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد.

آیت‌الله هادی باریک‌بین به نقش مهم این نهاد در برابر حوادث غیرمترقبه اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد بارها در برابر سیل و زلزله و همچنین حوادث جاده‌ای به یاری آسیب‌دیدگان شتافته که این خود یک نوع دوستی و یاری رساندن بوده و باید از این عزیزان داوطلب به خاطر این مهم قدردانی شود.

امام جمعه قزوین الگو گرفتن کشورها از این نهاد در کشورمان را مهم دانست و تصریح کرد: این نظام بر پایه اخلاق، تقوا، نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان خود بوده و این مردم ولایت‌مدار و جوانان هلال احمر بارها در برابر وقوع سیل، زلزله و حوادث جاده‌ای به هموطنانمان وظیفه خود را با امدادرسانی به خوبی انجام داده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین یاری رساندن جمعیت هلال احمر استان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را ارزشمند دانسته و بیان کرد: جوانان استان‌ها و سایر شهرهای کشورمان در زمان وقوع این زلزله تلخ در آذربایجان شرقی به یاری هموطنان آذری‌ زبان ما شتافته و به مداوای آنان پرداختند که این مهم بسیار ارزشمند است.

باریک‌بین تاکید کرد: گزارش‌هایی که از این اقدامات به بنده رسیده این بود که تلاش جوانان این سازمان در واقعه تلخ اخیر آذربایجان بسیار ستودنی و تاثیرگذار بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نقش آموزش و حفظ آمادگی را برای نیروهای این سازمان با اهمیت دانست و یادآور شد: باید جوانان سازمان هلال احمد همیشه آمادگی خود را در برابر حوادث غیرمترقبه داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش باید در این سازمان جدی دنبال شده و برنامه‌‌های مناسب فرهنگی برای کارکنان و جوانان این سازمان اجرا شود.

در ابتدای این دیدار محمدجعفریان مسئول جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اقدامات این سازمان در وقوع حوادث خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر کل کشور در تمام حوادثی که برای کشور ما به وقوع پیوسته از امتحان خود سربلند بیرون آمده است.

جعفریان خاطرنشان کرد: با همکاری خوب جوانان هلال احمر در کشور توانسته‌ایم در مواقع بحران و یا حوادث جاده‌ای در اسرع وقت به یاری حادثه‌دیدگان بشتابیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول