اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مردم با استقبال از رهبری، دلبستگی خود به ولایت فقیه را اثبات کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: مردم خراسان‌شمالی با استقبال پر شور و حماسی از رهبر معظم انقلاب ولایتمداری و وفاداری خود به نظام و ولایت فقیه را اثبات کردند.

مردم با استقبال از رهبری، دلبستگی خود به ولایت فقیه را اثبات کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، بار دیگر با قدردانی از استقبال مردم از ولی امر مسلمین جهان اظهار کرد: مردم خراسان‌شمالی بار دیگر افتخاری برای نظام اسلامی آفریدند.

وی افزود: ولایت فقیه مهم‌ترین عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامی طی 33 سال گذشته است و مردم هم با این استقبال چشمگیر از معظم‌له ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: مردم خراسان‌شمالی طی مدت حضور رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور در مراسمات دیدار، به دنیا نشان دادند که بعد از گذشت این مدت، به آرمان‌های نظام اسلامی وفادار هستند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در روز آخر حضور در خراسان‌شمالی و در دیدار با اعضای هیئت دولت، مردم این استان را شایسته بهترین خدمت‌ها دانستند و نسبت به اجرای امور نیمه‌تمام عمرانی و طرح‌های پیش‌بینی شده در این استان سفارش ویژه کردند.

یعقوبی با اشاره به اینکه مردم خراسان‌شمالی طی مدت حضور مقام معظم رهبری در استان بیش از 100 هزار نامه به ایشان نوشتند، گفت: تمام این نامه‌ها از سوی تیم ویژه‌ای که در استان مستقر شده، بررسی و پاسخ داده می‌شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی پس از پیروزی با توطئه‌های زیادی از سوی دشمنان مواجه شده است، گفت: این توطئه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شده و مستکبران به اهداف خود دست نیافتند.

وی در بخش دیگری با اشاره به پرواز پهپاد ایرانی بر فراز خاک رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام موفقیت بسیار مهمی برای کشورمان در بخش پیشرفت در عرصه تجهیزات نظامی و توانمندی‌های داخلی فرزندان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد افزود: این هواپیمای بدون سرنشین توسط حزب‌الله بر فراز خاک رژیم اشغالگر به پرواز درآمده و توانست مأموریتش را با موفقیت به پایان برساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته آینده مصادف با 9 ذی‌الحجه و روز عرفه و نیایش است، گفت: در این روز مردم مؤمن می‌توانند روزه بگیرند یا حداقل دعای مخصوص روز عرفه را بخوانند.

یعقوبی همچنین با اشاره به تلاقی عید سعید قربان با جمعه هفته آینده گفت: هفته آینده نماز جمعه اقامه نخواهد شد و به جای آن، نماز عید قربان صبح جمعه در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول