اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران

با آغوش باز پذیرای شکایات مردمی در زمینه اشتغال هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: در صورت شکایات مردمی از نحوه جذب نیرو در ادارات و دستگاه‌ها، با آغوش باز از شکایات مردمی استقبال می‌کنیم.

با آغوش باز پذیرای شکایات مردمی در زمینه اشتغال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان در ادامه اظهارات معاون سیاسی اجتماعی خود اظهار کرد: آقای سجاد‌پور به سه مطلب اشاره کرد که این مطالب برای آگاهی حاضران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌‌گذاری نیاز به توضیح دارد.

وظیفه فرمانداری معرفی افراد برای اشتغال به ادارات نیست

وی افزود: نخستین موضوع مطرح شده اشاره به کم شدن تعداد مراجعه‌کنندگان برای اشتغال به فرمانداری گچساران است که باید بگویم وظیفه فرمانداری معرفی افراد بیکار به دستگاه‌های مختلف برای استخدام نیست زیرا این نهایت بی‌عدالتی است.

شفیعی ادامه داد: هر دستگاهی که نیرو لازم داشته باشد بر اساس ضوابط  و شرایط همان دستگاه اقدام می‌کند که این قوانین نیز تابع ضوابط دولت است.

فرماندار گچساران ابراز داشت: جذب و استخدام نیرو بر اساس اعلام ظرفیت‌ها و فراخوان صورت می‌گیرد که دارای شرایط خاصی است.

شفیعی تأکید کرد: از طرف فرمانداری برای جذب نیرو هیچ فردی به جایی معرفی نمی‌شود اما با آغوش باز پذیرای شکایات مردمی در زمینه جذب نیرو و اشتغال هستیم.

تقدیر فرماندار گچساران از حضور مستمر بانک کشاورزی در جلسات اشتغال

وی با بیان اینکه پاسخگویی به اعتراضات مردمی وظیفه‌ ما است، گفت: در صورت گلایه و شکایت مردم در نحوه جذب نیرو در ادارات مختلف، وظیفه ما پیگیری، رسیدگی به این موضوع بوده، همچنین انعکاس دغدغه‌های مردم به اداراتی که جذب نیرو در آن ادارات نگرانی‌هایی را برای مردم به وجود آورده است، در دستور کار ما قرار دارد.

شفیعی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر جذب نیرو در گچساران عنوان داشت: کمیته نظارت بر جذب نیرو چند روز اخیر با حضور اعضا تشکیل شد که گفتمان و نتایج خوبی از این جلسه حاصل شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت حضور بانک‌های عامل در جلسات شورای اداری و کارگروه اشتغال از بانک کشاورزی به دلیل حضور منظم و مستمر در جلسات تقدیر و تشکر کرد و با انتقاد از عدم حضور بانک‌های ملی، صادرات و ملت خواستار ارائه گزارش به مدیرعاملان این بانک‌ها در استان شد.

تعامل ادارات مرتبط با یکدیگر می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال شود

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌ها سعی کنند با تعامل و همکاری با یکدیگر اشتغال ایجاد کنند که این موضوع شدنی و نیاز به اعتبار نیز ندارد.

وی افزود: در صورت ایجاد رابطه‌ صمیمی و قلبی بین مدیران ادارات می‌شود با همکاری و استفاده از امکانات همدیگر اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار گچساران تأکید کرد: اداراتی که به نوعی با همدیگر سنخیت داشته و مرتبط هستند، می‌توانند با همدیگر فرصت‌های شغلی جدیدی را ایجاد کنند.

شفیعی با بیان اینکه 3 هزار و 354 فرصت شغلی در تعهد ادارات و دستگاه‌‌های گچساران در سال 91 قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر از این تعداد 200 شغل نیز ایجاد شود، سبب خرسندی و خوشحالی است زیرا آن 200 نفر به صورت واقعی بر سفره اشتغال نشسته‌اند.

از حاشیه‌‌های جالب این جلسه راستی‌آزمایی فرماندار گچساران بر اساس مصوبه جلسه گذشته شورای اشتغال بود.

شفیعی از خبرنگار فارس و دو نفر از حاضران خواست تا به اعلام شماره‌ای از یک تا 87 به صورت تصادفی راستی‌آزمایی ایجاد فرصت‌های شغلی صندوق مهر امام رضا(ع) گچساران را آغاز کنند که بعد از اعلام شماره و تماس با فرد مشخص شده، وی دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال توسط صندوق مهر امام رضا(ع) را تأیید کرد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول