اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع):

کشور نیازمند جریان‌سازی جنگ نرم در دانشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشگاهی در سطح کشور باید به دنبال جریان‌سازی جنگ نرم در حوزه‌های دانشگاهی و علمی باشند.

کشور نیازمند جریان‌سازی جنگ نرم در دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌محمد نائینی ظهر امروز در سومین روز از نهمین دوره آموزش تخصصی جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان اظهار کرد: بسیج اساتید باید در حوزه جنگ نرم به صورت فعال‌تر عمل کند.

وی اضافه کرد: ایجاد کانون‌های فکری در حوزه دانشگاه‌ها، تهیه طرح‌های مناسب برای مقابله با جنگ نرم و تولید محتوا‌های مناسب و طرح نظریات جدید مورد انتظار حرکت‌های آموزشی است.

فرمانده دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشگاهی در سطح کشور باید به دنبال جریان‌سازی جنگ نرم در حوزه‌های دانشگاهی و علمی باشند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه‌های تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران در قالب چهار نظریه مطرح و جمع‌بندی شده است، ادامه داد: ریشه‌های تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران در ذات و ماهیت انقلاب اسلامی نهفته است.

نائینی با بیان اینکه همچنین این ریشه‌ها در رفتار‌های جمهوری اسلامی ایران، در برخی نهاد‌های موثر حاکمیتی ایران و اهداف دشمن در تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تاکید کرد: اهداف دشمن در تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف قابل طرح است.

وی افزود: براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدف حداکثری و مهار کنترل نظام جمهوری اسلامی ایران و تغییر رفتار روانی در نظام از درون به عنوان هدف حداقلی دشمن در تهدیدات علیه نظام ایران به شمار می‌رود.

فرمانده دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) ناکار‌آمد‌سازی و کاهش اعتماد مردم به نظام را هدف دشمن در محیط ملی دانست و گفت: بی‌اعتبار‌سازی اندیشه و مدل انقلاب اسلامی ایران نیز از اهداف دشمن در محیط منطقه‌ای به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در محیط خارجی و بین‌المللی نیز به دنبال باور‌پذیر کردن تهدید شیعه، ایران و اسلام است، اظهار کرد: کشور باید تهدیدات دشمن را بشناسد و ما باید برآورد علمی و واقعی از تهدیدات دشمن داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول