اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشنواره ستارگان

طرح بوستان معرفت در اردبیل به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: طرح بوستان معرفت از سری برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، امروز در اردبیل به کار خود پایان داد.

طرح بوستان معرفت در اردبیل به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز در سالن فدک اردبیل برگزار شد مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در سخنانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح‌های بوستان معرفت از زبده‌گان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستند، اظهار داشت: این دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس خود را عهده‌دار خواهند شد.

حامد علامتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را یادگار ارزشمند شهدا عنوان کرد و افزود: امروز دانش‌آموزان عضو این انجمن میراث‌دار شهدا و رهروان بنیانگذاران این اتحادیه مبارک هستند.

وی شرط استمرار راه این شهدا را خوب بودن و خوب ماندن در کسوت دانش‌آموزی اعلام کرد و گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌ دانش‌آموزان از نخستین روزهای تاسیس خود دانش‌آموز ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را تربیت کرد که اکثر آنان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهید حسین آخربین عصاره ارزشمند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهدای فاخری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: شهید حسین آخربین عصاره ارزشمند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل است که ما امروز با افتخار از این شهید بزرگوار یاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما همگی در شوق شهادت به سر می‌برند، بیان داشت: آمادگی این دانش‌آموزان در رسیدن به این آرزو وصف ناشدنی است به طوری که ما امروز مفتخر به تربیت آخر بین‌های فراوانی در اتحادیه هستیم.

علامتی در ادامه از فعالیت 30 قرارگاه تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان اردبیل خبر داد و ابراز داشت: 400 دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس فعالند که 10 هزار دانش‌آموز در آن عضو هستند.

وی این دانش‌آموزان را عصاره مقدس تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: طرح بوستان معرفت با سه رویکرد معرفتی ـ معنوی، مهارتی ـ تشکیلاتی و علمی و درسی کار خود را آغاز و دو هزار دانش‌آموز را نیز در این طرح زیر پوشش قرار داد.

این مسئول در پایان گفت: این دانش‌آموزان با دریافت آموزش‌های لازم و کافی وارد مدارس خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پخش کلیپی از فعالیت‌های دانش‌آموزان در بوستان معرفت و اجرای زنده سرود تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین در این جشنواره نمایشگاهی از عکس‌های فتنه 88 در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول