اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند مطرح کرد

نمایشگاه جامع مدیریت شهری، پایگاهی برای انتقال تجربیات مفید

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‏های سراسر کشور در ارتقای کار و تجربیات مجموعه شهری مفید و موثر خواهد بود.

نمایشگاه جامع مدیریت شهری، پایگاهی برای انتقال تجربیات مفید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی امروز در نخستین جلسه خود با اعضای ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‏های سراسر کشور که از بیستم تا بیست و سوم آبان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‏شود، بیش از هر چیزی می‏تواند در ارتقای کار و تجربیات مجموعه شهری مفید و موثر باشد.

وی افزود: سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با هدف تبادل تجربیات بین شهرداری‏ها و آشنایی با آخرین تکنولوژی شرکت‏های فعال تولیدی در مصلای امام خمینی برگزار می‏شود.

همتی عمران و توسعه شهری، حمل و نقل شهری، الکترونیک و I.T، ماشین‏آلات و تجهیزات، خدمات شهری، مدیریت بحران، پسماند، آموزش و پژوهش شهری، امور اجتماعی و فرهنگی، فرصت‏های سرمایه‏‌گذاری، دستاوردهای شهرداری‏ها و... را از جمله محورهای این نمایشگاه عنوان کرد.

شهردار دماوند با تاکید بر اهمیت شرکت شهرداری دماوند در سومین نمایشگاه بین‌‏المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای آن گفت: شرکت در این نمایشگاه قطعا می‏تواند مثبت باشد، چراکه می‏توان به واسطه آن ارتباطات موثری را بین شهرداری‏ها ایجاد کند.

همتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، مدیران شهری می‏توانند از دستاوردها و پروژه‏های مفید سایرین با خبر شوند و بیش از هر چیز می‏توانند به ارتقای کاری و تجربیات مفید برسند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول