اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت و تجارت خراسان‌شمالی:

2 تن برنج تقلبی در شیروان کشف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی از کشف دو تن برنج تقلبی مخلوط شده از دو رقم «شیرودی» و «تایلندی» از یک فروشنده سیار دوره گرد در این شهرستان خبر داد.

2 تن برنج تقلبی در شیروان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی، سیدابراهیم حسینی  گفت: قیمت اصلی هر کیلوگرم برنج کشف شده هشت هزار ریال بود که با نرخ 20 هزار ریال در بازار عرضه می‌شد.

وی افزود: ارزش ریالی پرونده یک میلیون و 944 هزار ریال بوده که پرونده  فرد متخلف برای رسیدگی و صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی شیروان ارسال شد.

حسینی تصریح کرد: در شهرستان شیروان 4 هزار و 500 واحد صنفی وجود دارد که از این تعداد 3 هزار و 700 واحد دارای پروانه کسب و بقیه فاقد پروانه هستند.

894 هزار و 65 تن سیمان در خراسان‌شمالی تولید شد.

وی همچنین اظهار کرد: 150کیسه آرد احتکار شده در شهرستان بجنورد کشف و ضبط شد و در همین ارتباط پرونده واحد متخلف برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی افزود: این سازمان آمادگی خود را برای دریافت به موقع شکایات مردمی کالا، خدمات و احتکار در سطح بازار اعلام و گفت: شهروندان در صورت هرگونه تخلف و گزارش می‌توانند با شماره تلفن 124 در خنثی کردن اثرات عوامل روانی در جامعه و ساماندهی در بازار کالا و خدمات به وسیله برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران اقتصاد استان و کشور نقش ارزشمندی را ایفاء کنند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول