اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مشترک اعلام شد

تلاش سردار لکزایی در ترویج ارزش‌های فرهنگی جاودانه است

خبرگزاری فارس: در بیانیه مشترک امام جمعه زاهدان، استاندار و فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام شد: سردار لکزایی در راه ترویج فرهنگ و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، از خود تلاش‌های ماندگار و جاودانه باقی گذاشت.

تلاش سردار لکزایی در ترویج ارزش‌های فرهنگی جاودانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: عروج ملکوتی پاسدار مجاهد و جانباز پارسا، سردار پاسدار حبیب لکزایی (اعلی‌اله‌المقامه) موجب تأسف و تأثر شدید اینجانبان شد.

این بیانیه می‌افزاید: این رزمنده عالیقدر از جمله شخصیت‌های نادر استان سیستان و بلوچستان است که در سراسر عمر و در مراحل زندگی خویش منشأ برکات فراوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم استان بود.

در این بیانیه آمده است: سردار لکزایی در دوران رژیم ستم شاهی جزو مبارزین نهضت اسلامی و در دوران انقلاب در شمار مجاهدان و در طول هشت سال دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی در کنار رزمندگان اسلام و در سال‌های پس از جنگ تحمیلی در عرصه فرهنگی و نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب، خدمات شایان و ماندگاری را از خود برجای گذاشت و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به لقاء‌الله پیوست.

اینجانبان (عباسعلی سلیمانی، حاتم نارویی، سید حسن مرتضوی) فقدان این مبارز نستوه عرصه جهاد و زهد را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، مردم شریف استان، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی، خاندان مکرم و بازماندگان، دوستان و همسنگران ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول