اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیزدهمین مسابقات ملی و مهارت کشور

کاروان لرستان 3 مدال طلا و برنز و 8 دیپلم افتخار به دست آورد

خبرگزاری فارس: دستاورد کاروان اعزامی نخبگان استان لرستان به سیزدهمین مسابقات ملی و مهارت دو مدال طلا، یک مدال برنز و هشت دیپلم افتخار است.

کاروان لرستان 3 مدال طلا و برنز و 8 دیپلم افتخار به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، حاصل تلاش کاروان اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان به سیزدهمین مسابقات ملی و مهارت دو مدال طلا، یک مدال برنز و هشت دیپلم افتخار بود.

این گزارش می‌افزاید: امسال تیم لرستان با 23 شرکت‌کننده در 18 رشته مهارتی طراحی فضای سبز، طراحی وب، فناوری طراحی گرافیک، فناوری اطلاعات، کابینت‌سازی، آشپزی، صافکاری خودرو، کاشیکاری، آجرچینی، فناوری اطلاعات، خیاطی،  جوشکاری، قنادی، رباتیک، ساخت و تولید، مکاترونیک، کنترل صنعتی و طراحی مهندسی مکانیک به این مسابقه اعزام شدند که در یک رقابت تنگاتنگ در روزهای 16 الی 18 مهر ماه توانستند کارنامه موفقیت‌آمیزی از خود داشته باشند.

قباد بیرانوند سرپرست اداره‌کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت 31 استان شرکت داشتند که همگی برای کسب مدال طلا تلاش می‌کردند و رقابت‌ها بسیار نزدیک به هم بودند به طوری که فاصله استان اول با استان آخر فقط 44 امتیاز بوده است که این امر نشان از پیشرفت همه استان‌ها دارد.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول