اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خبر داد

راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد در آبپخش و سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد در آبپخش و سعدآباد خبر داد.

راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد در آبپخش و سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی دشتستان اظهار داشت: حل مشکلات و نیازهای مددجویان یکی از اهداف و برنامه‌های مهمی است که بهزیستی در سراسر کشور به آن توجه دارد و در این راستا گام برمی‌دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نیازهای مددجویان بهزیستی در گروه‌های مختلف تقسیم‌بندی شده و با تلاش مسئولان و مدیران اجرایی در قالب برنامه‌های مدون و دقیق بر اساس نیازهای مناطق مختلف در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود.

هوشیار بیان کرد: زمینه‌سازی برای رهایی جامعه انسانی از بلای خانمان‌سوز اعتیاد از برنامه‌های مهمی است که بهزیستی با عزم جزم در راستای تحقق این هدف گام برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: مرکز ترک اعتیار در مرکز شهرستان شروع به فعالیت‌کرده و شروع به فعالیت دو مرکز ترک اعتیاد در بخش‌های آبپخش و سعدآباد در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اهداف مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز درمان معتادان خود معرف در مدت 21 روز بدون استفاده از دارو است.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در این مرکز روند درمان پذیرش‌شدگان به صورت مشاوره‌ای، اجتماع مجور، گروه درمانی و آب درمانی با حضور تیم‌های پزشکی، روانشناس و مددکار انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: کمک یارانه هزینه درمان اعتیاد برای هر نفر بین 700 هزار ریال تا یک میلیون و 200 هزار ریال در نظر گرفته شده که این میزان پرداخت و صرف درمان افراد خود معرف می‌شود.

هوشیار بیان کرد: اکنون 28 بیمار در این مرکز بستری و تحت درمان هستند که در یک ‌ماه اخیر نزدیک به 87 نفر با 21 روز اقامت در این مرکز موفق به ترک اعتیاد و ترخیص از این مرکز شده‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: درصد بهبودی پذیرش‌شدگان در این مرکز به دلیل کارهای گروه درمانی و مشاوره‌ای به نسبت خوب ارزیابی شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول