اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

کمتر از یک درصد اعتبارات هزینه‌ای جذب نشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: کمتر از یک درصد اعتبارات هزینه‌ای استانی و نیم درصد هزینه‌ای ملی در سال مالی گذشته جذب نشده است.

کمتر از یک درصد اعتبارات هزینه‌ای جذب نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مهدی رمضانی سه‌شنبه‌شب در نشست ذیحسابان خراسان جنوبی به ارائه گزارشی از عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و دارایی‌های سرمایه‌ای پرداخت.
وی اظهار داشت: در سال مالی 89 از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی و ملی به ترتیب 0.9 درصد  و 0.5 درصد جذب نشده و از محل اعتبارات تملک استانی و ملی نیز به ترتیب 0.05 درصد و 0.3 درصد  جذب نشده و به حساب‌های خزانه برگشت داده شده که نشاندهنده جذب کامل اعتبارات به ویژه در بخش عمرانی است.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: نقش ذیحسابان در جذب کامل و بهینه اعتبارات و تعامل مثبت و سازنده با مدیران تأثیرگذار و قابل توجه است.
رمضانی با اشاره به انتصاب پنج نفر از پرسنل سازمان اقتصادی و دارایی استان در مسئولیت ذی‌حسابی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: سیاست سازمان در تربیت نیروهای متخصص و متعهد، استفاده از نیروهای جوان، با استعداد و توانمند است و این فرصت به آن‌ها داده می‌شود که با کسب مهارت و تجربه و طی مراحل لازم در پست‌های حساس و تخصصی از جمله ذیحسابی وارد شوند.
وی اظهار امیدواری کرد: با به کارگیری نیروهای جوان، زبده و با انگیزه کمبود نیروی ذیحسابی را مرتفع کنیم که این امر کمک شایانی در نظارت دقیق‌تر بر جذب صحیح و به موقع اعتبارات می‌کند.
معاون هزینه و رئیس خزانه معین استان نیز ضمن تشکر از ذیحسابان در ارائه به موقع تراز نهایی عملکرد اعتبارات جاری سال 89 گفت: با توجه به اینکه تلفیق حساب‌های استانی به خزانه معین استان‌ها تفویض شده است گزارش نهایی تلفیق حساب‌های مذکور به وزارتخانه ارسال شده است.
محمدحسین سعیدی افزود: تراز نهایی اعتبارات تملک سال 89 اکثر دستگاه‌های اجرایی به خزانه ارسال شده و ارائه تراز نهایی سایر دستگاه‌ها و همچنین پیگیری رفع واخواهی احتمالی آنها ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم استقرار نرم‌افزار سپرده از ذیحسابان خواست، در دستگاه‌های اجرایی که گردش حساب سپرده بالایی دارند اقدام لازم در راه‌اندازی و ارتباط آن با نرم‌افزار جامع سپرده در خزانه به عمل آورند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول