اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 70 کیلوگرم

بانوی قمی به فستیوال جهانی هنرهای رزمی اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام بانوی رزمی‌کار قمی به پیکارهای فستیوال هنرهای رزمی جهان خبر داد.

بانوی قمی به فستیوال جهانی هنرهای رزمی اعزام می‌شود

مهدی اردستانی در حاشیه تمرینات تیم ملی جوجیتسو بانوان کشورمان که در خانه ورزش‌های رزمی قم در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این مایه مباهات ورزش رزمی قم است که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان شاهد حضور چهره‌های مستعد رزمی قم در بزرگترین رویداد رزمی جهان هستیم.

وی ادامه داد: حضور مردان و بانوان رزمی‌کار قمی در ترکیب کاروان رزمی کشورمان در فستیوال هنرهای رزمی جهان در سال 2012 گویای این مهم است که به واقع قم از استان‌های توانمند در ورزش‌های رزمی کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: نیره قلی‌بیگی تنها بانوی قهرمان ورزش‌های رزمی استان قم است که به عنوان نماینده شایسته بانوان رزمی‌کار قم قصد دارد توانمندی خود را برای موفقیت در این رویداد بزرگ رزمی جهان به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: این بانوی رزمی‌کار قم در وزن به اضافه 70 کیلوگرم این دوره از فستیوال هنرهای رزمی جهان با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

اردستانی در ادامه با تمجید از تلاش‌های فراوان بخش بانوان این هیئت برای توسعه ورزش‌های رزمی تصریح کرد: به واقع مربیان پرتوان ورزش‌های رزمی قم در زمینه تربیت رزمی‌کاران مستعد بخش بانوان تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و خوشبختانه بانوان قمی در ورزش‌های رزمی در سال‌های اخیر جهش خوبی در مسیر پیشرفت از خود نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه قم مدافع مقام قهرمانی پیکارهای جوجیتسو بانوان کشور است بیان کرد: در ورزش‌های رزمی بانوان قم فعالیت‌های خوبی در سازندگی این رشته از رده‌های سنی پایه صورت گرفته است و بانوان قمی آینده درخشانی در ورزش رزمی دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوجیتسو بانوان کشورمان، برترین‌های جوجیتسو کشور در اوزان و رده‌های سنی مختلف در قم رقابت کرده و برای عضویت در تیم ملی شناسایی و معرفی شدند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول