اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم برگزار می‌شود

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و هم‌زمان با سالگرد ورود پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، یک دوره همایش دوچرخه‌سواری در استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دستگاه‌های مرتبط استانی برای برگزاری این همایش افزود: هیئت دوچرخه‌سواری در راستای برنامه‌های متنوع خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم، در بخش همگانی اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش می‌کند.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیئت‌های مختلف ورزشی در روزهای مختلف هفته تربیت بدنی و ورزش برای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند، این هیئت نیز اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به این مناسبت خواهد کرد.

مدرسی بیان داشت: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری همچنین با هدف بزرگداشت 113 شهید نیروی انتظامی استان قم با تلاش هیئت دوچرخه‌سواری استان قم و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اورژانس، صدا و سیما، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری قم صبح روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه با حضور علاقمندان از مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: جوایز بسیار ارزنده‌ای برای شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است که در پایان همایش به قید قرعه به 113 نفر از دوچرخه‌سواران شرکت کننده اهدا خواهد شد و قطعاً همایش باشکوهی را شاهد خواهیم بود.

مدرسی در ادامه با اشاره به خدمات هیئت دوچرخه‌سواری به علاقمندان این رشته تصریح کرد: ثبت‌نام و آموزش این رشته ورزشی در هیئت دوچرخه‌سواری استان قم برای مردم و شهروندان قمی در رده‌های سنی مختلف به صورت رایگان انجام خواهد شد و هیئت همه روزه در دفتر خود در مجموعه حیدریان آماده پذیرایی از دوچرخه‌سواران علاقمند خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول