اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس بین‌المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا:

پیروزی مقابل کره راه صعود ایران به جام جهانی را هموار کرد

خبرگزاری فارس: مدرس بین‌المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با پیروزی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی، راه صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل هموار شد.

پیروزی مقابل کره راه صعود ایران به جام جهانی را هموار کرد

سعید بسطامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم کره جنوبی و ایران از تیم‌های خوب و درجه یک فوتبال آسیا محسوب می‌شوند که بازی قابل توجه‌ای را در برابر یکصد هزار تماشاگر به نمایش گذاشتند.

وی گفت: بازیکنان تیم ملی در نیمه نخست نسبت به حریف بازی ضعیف‌تری را در زمین مسابقه ارائه دادند که شانس با بازیکنان تیم ملی یار بود که یکی دو توپ آنها وارد دروازه ایران نشد.

دبیر هیئت فوتبال ساری در ادامه افزود: با شروع نیمه دوم با اخراج مسعود شجاعی همراه بود که بازیکنان تیم ملی دست از تلاش بر نداشتند و با تشویق یکصد هزار تماشاگر در طول 90  دقیقه توانستند به گل برتری برسند.

بسطامی گفت: بازیکنان کره جنوبی بازی سرعتی را با توجه به تاکتیک کادرفنی خود در زمین پیاده می‌کنند که در دیدار مقابل ایران در نیمه دوم بازیکنان توانستند تمرکز تیم کره را به هم بریزند تا به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

مدرس afc فوتبال ایران در ادامه بیان داشت: پیروزی مقابل کره به جا و به موقع برای بازیکنان تیم ملی صورت گرفت که تا حدودی زیادی صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل را هموار کرد.

بسطامی متذکر شد: هم اکنون بازی‌های دور رفت برای صعود به جام جهانی تمام شد و تیم ملی چهار بازی سخت و نفس‌گیر که هر کدام حکم صعود دارند باید مقابل حریفان قدرتمند برگزار کند.

مربی تیم فوتبال مازندران ادامه داد: آرزوی هر طرفدار و تماشاگر ایرانی است که تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند، تا باردیگر شادی و نشاط بین هواداران وبازیکنان باز گردد.

وی از برگزاری کلاس مربیگری درجه d فوتبال ایران در ساری خبر داد و افزود: این کلاس توجیهی دراوایل آبان ماه به میزبانی ساری در استادیوم ورزشی شهید متقی برگزار می‌شود.

بسطامی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان دراین کلاس زیر نظر مدرس بین‌المللی دانش روز مربیگری را به صورت تئوری و عملی می‌آموزند.

مربی فوتبال مازندران گفت: در حال حاضر از دوستداران کلاس مربیگری درجه d در ساری با ارائه مدارک لازم ثبت نام به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: فوتبال مرکز استان را از بهترین هیئت‌های ورزش ساری محسوب می‌شود که با توجه به حضور تیم‌های کشوری و استانی عملکرد بسیار خوبی در ورزش ساری دارد.

بسطامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور،  صنعت و استقلال ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، پدیده و داروسازی وتاک ساری در لیگ نوجوانان و امیدهای کشور، شهدای ساری در لیگ برتر فوتبال استان، طبرستان و پدیده شمال ساری در لیگ دسته یک فوتبال استان به عنوان تیم‌های فوتبال ورزشی مرکز استان در لیگ های مختلف هستند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی جام جهانی 20014 برزیل موفق شد با تک گل جواد نکونام در حضور یکصد هزار تماشگر در ورزشگاه آزادی تهران تیم کره جنوبی را شکست دهد و با هفت به خاطر تفاضل گل کمتر نسب به کره در رده دوم جدول بایستد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول