اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع):

استکبار به دنبال گرفتن هویت شیعی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: استکبار جهانی تنها به دنبال این بوده که هویت شیعی و اسلامی را از ایران اسلامی بگیرد اما تمام اهداف استکبار جهانی در این راستا ناکام می‌ماند.

استکبار به دنبال گرفتن هویت شیعی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد باصری پیش‌ازظهر امروز در نهمین کارگاه آموزش تخصصی جنگ نرم بسیج اساتید استان اظهار کرد: معرفت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به اساتید و تبدیل علم به مهارت در دانشگاه‌ها از مهم‌ترین نیاز‌های کشور برای مقابله با جنگ نرم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته رهبر انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها، اساتید را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان را نیز افسران جنگ نرم معرفی کردند، ادامه داد: برای فرماندهی کردن اساتید دانشگاه‌ها در جنگ نرم این افراد نیازمند الزامات فرماندهی هستند.

معاون آموزشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه بنا به فرموده امام علی(ع) فرمانده‌ای که متاع در اختیار نداشته باشد، قدرت و توان فرماندهی ندارد، تصریح کرد: پایان جنگ غرب و استکبار جهانی حمله به مرز‌های ایران و جنگ نظامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه بلکه استکبار جهانی در جنگ نرم به دنبال گرفتن هویت شیعی از جمهوری اسلامی ایران است، افزود: گرفتن هویت شیعی از ایران و اسلام نقطه پایان جنگ استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است و استکبار جهانی تنها به دنبال این بوده که هویت شیعی و اسلامی را از ایران اسلامی بگیرد.

باصری با اشاره به اینکه تمام اهداف استکبار جهانی برای گرفتن هویت شیعی و اسلامی از ایرانیان ناکام می‌ماند، تاکید کرد: دشمنان ایران و اسلام همواره و در تمام زمان‌ها جمهوری اسلامی ایران را خار چشمی برای خود و استکبار جهانی می‌بینند و سرکوب شدن ایران اسلامی از مهم‌ترین اهداف استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال جنگ دوران دفاع مقدس ثابت کردند که در تمام شرایط حامی و پشتوانه‌ای برای کشور و انقلاب هستند، افزود: به این دلیل دشمن به این موضوع دست یافته است که با جنگ نظامی نمی‌تواند ایران اسلامی را نابود کند و به این دلیل است که امروز با استفاده از سیاست جنگ نرم به ایران و مرز‌های کشور حمله می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول