اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر همدان خبر داد

انتخاب بانوی امدادگر همدانی در باشگاه امدادگران کشور

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از انتخاب بانوی امدادگر همدانی در مرحله کشوری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خبر داد.

انتخاب بانوی امدادگر همدانی در باشگاه امدادگران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین اشرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگر یکم بنفشه حسنی یکی از بانوان امدادگر و باتجربه جمعیت هلال احمر همدان توانست با گذر از مرحله شهرستانی و استانی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران، در مرحله کشوری به عنوان یکی از پنج عضو کمیته باشگاه امدادگران ایران انتخاب شود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و سوابق بنفشه حسنی گفت: وی کارشناس حسابداری و دارای 12 سال سابقه امدادگری و از اعضای فعال تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان بوده که در اکثر عملیات‌های تیم خواهران حضور مؤثری داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان تصریح کرد: از مرحله استانی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران سراسر کشور 93 برادر و 62 خواهر به مرحله کشوری راه یافتند که از مجموع آنها پنج نفر (سه نفر از برادران و دو نفر از خواهران) به عنوان اعضای اصلی کمیته اجرایی باشگاه مذکور انتخاب شدند که بنفشه حسنی توانست با پشت سرگذاشتن رقبای خود، به عنوان یکی از پنج عضو انتخاب شود.

وی ضمن اشاره به وظایف خطیر اعضای منتخب اضافه کرد: دو نفر از این اعضا، از جمله خانم حسنی به عنوان مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان منتخب امدادگران و نجاتگران در سراسر کشور نقش برجسته و بسزایی در برنامه‌های آتی سازمان امداد و نجات و رفع مشکلات و مسائل امدادگران و نجاتگران در زمینه امور مربوط به آنها ایفا خواهند کرد.

اشرفی با بیان اینکه دکتر مفتح یکی از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور است، گفت: با انتخاب خانم حسنی در این کمیته، نقش استان همدان در تصمیم‌گیری‌های کلان جمعیت و برنامه‌های آتی پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بنفشه حسنی از مربیان امداد و نجات، مسئول کمیته فنی تیم امداد کوهستان خواهران، داور نجات از ارتفاع و فضاهای معلق المپیاد تیم‌های توانا، مسئول کمیته جذب و سازماندهی باشگاه امدادگران و نجاتگران و دبیر شهرستانی و استانی این باشگاه است که در عملیات‌هایی چون زلزله بم و منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی حضور داشته و در سه دوره متوالی به عنوان امدادگر برتر استان انتخاب شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول