اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا:

10 هزار مددجو از خدمات موسسه امدادگران عاشورا بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: در حال حاضر بیش از 10 هزار مددجوی سرطانی در کشور از خدمات این موسسه بهره‌مند هستند.

10 هزار مددجو از خدمات موسسه امدادگران عاشورا بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نصرالله فتحیان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا از جمله مجموعه‌هایی است که از سوی تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس پایه‌گذاری و اداره می‌شود.

وی افزود: این موسسه تاکنون بانی هزاران اقدام خداپسندانه در رابطه با حمایت از بیماران صعب‌العلاج و معرفی مددجویان به مراکز درمانی بوده است.

فتحیان با بیان اینکه این موسسه در 15 استان کشور شعبه دارد، گفت: استان چهارمحال و بختیاری سیزدهمین استانی است که اقدام به تشکیل این موسسه کرده و در این زمینه از استان‌های پیشگام به شمار می‎رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تهران بیش از 800 نفر از جامعه پزشکی و غیرپزشکی عضو این موسسه هستند و در سطح کشور نیز این رقم به سه هزار نفر می‎رسد.

فتحیان تصریح کرد: سال گذشته سند چشم‌انداز پنج ساله‌ای را تصویب کردیم که تا پایان برنامه پنج ساله، خیرین از 3 هزار نفر به 5 هزار نفر افزایش پیدا کنند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر مددجوی سرطانی در کشور از خدمات این موسسه بهره‌مند می‎شوند، تصریح کرد: این مددجوها یا از طریق مساجد و یا از سوی بیمارستان‌ها به موسسه معرفی می‎شوند و افرادی را شامل می‌شوند که دارای بیماری‌های سخت و صعب‌العلاج هستند.

فتحیان افزود: اگر این مددجویان از راه‌های قابل اعتماد به موسسه معرفی شوند در مورد آن‌ها تحقیقی انجام نمی‌گیرد اما آن‌هایی که مستقیم به موسسه مراجعه می‌کنند توسط تیم تحقیقاتی پرسش‌نامه‌ای را پر می‌کنند و در صورت تعیین نیازمندی‌های فرد، پرونده برای او تشکیل می‌شود.

وی به خدمات و کمک‌های این موسسه به مددجویان اشاره کرد و گفت: سالانه به هر بیمار سرطانی از سوی مقام معظم رهبری معادل 200 هزار تومان و از سوی موسسه معادل 800 هزار تومان خدمات ارائه می‌شود.

فتحیان ادامه داد: ما در موسسه تنها خدمات ارائه می‌دهیم و هیچ وجه نقدی به بیمار پرداخت نمی‎شود زیرا از این طریق می‌توان خدمات بهتری را با تعرفه‌های کمتر به بیماران ارائه داد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا خاطرنشان کرد: امید می‎رود با جذب خیرین بیشتر به این موسسه بتوان مددجویان بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهیم و از این طریق درد بیماران بیشتری را  کاهش دهیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول