اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان‌شمالی:

هیئت دولت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گزارش مصوبات جلسه امروز‌ را به حضور معظم‌له تقدیم می‌کنند.

هیئت دولت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

علیرضا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هیئت دولت حوالی ظهر با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و مصوبات جلسه هیئت وزیران را برای بررسی نهایی به حضور ایشان تقدیم می‌کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سفر رهبر انقلاب به خراسان‌‌شمالی با بیان اینکه نشست اعضای هیئت دولت هم‌زمان با آخرین روز از سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان انجام می‌شود، یادآور شد: در این جلسه طرح‌های پیشنهادی بررسی و چکش‌کاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه خراسان‌شمالی در قالب سفر رهبر انقلاب، 130 مصوبه پیش‌بینی شده است، یادآور شد: این مصوبات در قالب پروژه‌های زیربنایی مثل راه، راه‌آهن، مدرسه و ... است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از چهارشنبه هفته گذشته سفر هشت روزه‌ای را به خراسان‌شمالی آغاز کرده که امروز سفر معظم‌له به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس، نشست هیئت دولت هم صبح امروز در بجنورد برگزار خواهد شد که تاکنون برخی از اعضای هیئت دولت وارد استان شده و سایر اعضای دولت نیز تا قبل از تشکیل جلسه در استان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول