اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

عمل به فرامین رهبری ما را از این مقطع حساس تاریخی عبور می‏دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: با گوش کردن به فرمان رهبر معظم انقلاب از این مقطع حساس تاریخی عبور خواهیم کرد.

عمل به فرامین رهبری ما را از این مقطع حساس تاریخی عبور می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‌‏فرزاد پیش از ظهر امروز به همراه معاونان برنامه‏‌ریزی و عمرانی خود، بخشدار مرکزی دماوند و دیگر مسئولان با حضور در اسلام‏‌آباد دماوند در راستای برنامه ملاقات مردمی هفتگی با مردم دیدار کرد.

وی در جمع مردم اسلام‏‌آباد با اشاره به مقطع حساسی که در آن قرار داریم، گفت: امروز هدف دشمنان از فشارها و تحریم این است که ما را از حق مسلم خود یعنی دستیابی به انرژی هسته‌‏ای محروم سازند.

فرماندار شهرستان دماوند این دوران را مشابه شرایط ملی شدن صنعت نفت دانست و افزود: وقتی استعمار انگلیس نفت ما را به غارت می‏بردند و جز فلاکت و عقب‏‌ماندگی چیزی برای ما در برنداشت، دولت وقت با حمایت روحانیت و در رأس آن آیت‌‏الله کاشانی و پایداری مردم با وجود فشارهای زیاد توانست صنعت نفت را ملی سازد.

قاسمی‏‌فرزاد تصریح کرد: امروز نیز تاریخ در حال تکرار و سوخت‏های فسیلی جهان در حال اتمام است و ما باید به فکر سوخت‏های جایگزین از جمله انرژی هسته‏‌ای باشیم.

وی بیان کرد: البته استکبار جهانی برای آن که ملت‏ها را تحت سلطه خود قرار دهد به شدت با آن مخالف است اما ملت سربلند ایران با استقامت پشت سر رهبری این دوران را پشت سرخواهد گذاشت.

فرماندار شهرستان دماوند تفرقه‏‌اندازی و درگیر کردن ملت‏ها در جنگ داخلی را یکی از برنامه‏‌های استکبار جهانی برای تاراج منابع و معادن کشورها دانست.

قاسمی‌‏فرزاد اظهار داشت: امروز غرب به اشباع فناوری رسیده و به دنبال تجدید منابع خود از طریق تاراج ذخایر و منابع دیگر کشورهاست.

وی هدف دشمنان از اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و دیگر مقدسات مسلمانان را ضربه زدن به اعتقادات آنها دانست.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: دشمن موتور محرک جهان اسلام را نشانه گرفته چرا که همه حرکت، پویایی، انسجام و شکل‏‌گیری جبهه ضداستکباری را از ناحیه دین مبین اسلام می‏بیند.

قاسمی‏‌فرزاد تاکید کرد: در این مقطع حساس تاریخی پشت سر رهبری بدون هیچ تردیدی مسیری را که در پیش گرفته‏‌ایم، طی خواهیم کرد و با عبور از این پیچ تاریخی تمدن اسلامی را در جهان جاودانه خواهیم ساخت.

انتهای پیام/ع2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول