اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر خبر داد

ختم 832 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر از ختم 832 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در شوشتر توسط زائران مشتاق مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر خبر داد.

ختم 832 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن زارع شامگاه سه شنبه در جمع زائران این مقام متبرک در شهرستان شوشتر اظهار داشت: در یک هفته گذشته بر اساس آمار تهیه شده بیش از 832 هزار صلوات توسط زائران مشتاق این مقام متبرک در شوشتر برای سلامتی امام زمان(عج) ختم شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در یک هفته گذشته در راستای افزایش معنویت در سطح شهرستان شوشتر تاکید کرد: در کنار ختم 832 هزار صلوات چهار قرآن کامل به صورت 480 حزب جدا نیز برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) ختم شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای معرفی مقام صاحب‌الزمان شوشتر تلاش مضاعفی انجام شود، گفت: باید در راستای معرفی این مقام متبرک و شان این جایگاه مقدس تلاش بیشتری شود.

زارع با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر رونق گرفته است، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر به دلیل فعالیت بسیار زیاد خادمان افتخاری این مقام متبرک رونق گرفته است که باید از فعالیت‌های انجام شده این جوانان تجلیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، قدمگاه صاحب‌الزمان(عج) در شمال شرقی شهر شوشتر در انتهای بزرگراه بین‌الحرمین قرار دارد.

بر اساس سنگ نوشته‌ای که در بنای قبلی قدمگاه بدست آمده و دارای اشعاری با ماده تاریخ است، بنای اولیه بوسیله درویش کریم نامی در دوره سلطنت شاه صفی در سال1047هجری قمری ساخته شده است.

در اوایل قرن 14 هجری قمری مرحوم ملا حسین طبیب شوشتری ساختمان‌های دیگری بر آن افزود و در سال 1355 شمسی بوسیله هیئت امنا بازسازی کلی شده و معمار آن حاج محمود معماریان بوده است. مالکیت بنا وقفی و در تولیت اداره اوقاف شهرستان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول