اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به تهدیدات نظامی غرب مطرح کرد:

عناصر وفادار به فرمان نائب امام زمان با جان و دل لبیک می‌گویند

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور با اشاره به این مطلب که اگر آمریکا و اسرائیل حماقت کنند مردم با تمام وجود علیه آنها مقاومت می‌کنند گفت: ملت ما ثابت کرده که عناصری وفادار به اهل بیت داشته و هرگاه نائب امام زمان فرمان دهد با جان و دل لبیک می‌گویند.

عناصر وفادار به فرمان نائب امام زمان با جان و دل لبیک می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان ظهر امروز در مراسم اختتامیه نشست دفتر تحکیم وحدت در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) یاورانی حقیقی مانند اصحاب امام حسین (ع) نداشتند بنابراین در این راستا نتوانستند قیام کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به تعریف انجمن افزود: انجمن یعنی عده‌ای دور هم جمع شده و به کار دسته جمعی بپردازند که ماهیت اصلی آن نیز کار گروهی بوده تا بدین صورت یک سری از افراد دست از خواسته‌های شخصی برداشته و خواسته‌های مشترک را پیگیری کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: هر انجمنی با محور خاصی شکل می‌گیرد گاهی اوقات انجمن صنفی است که کارهای صنفی خود را پیگیری می‌کند اما باید توجه داشت انجمن اسلامی بودن بیانگر این مطلب است که مسلمان بودنمان را به تنهایی نمی‌توان به نهایت کمال برسانیم بلکه باید دور هم جمع شویم از روز اول هم که انجمن اسلامی تشکیل شد هدف این بود که انجمنی با محوریت اسلام باشد.

به گفته محمدیان رشد و اعتلای انجمن اسلامی مبتنی بر محوریت اسلام است.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بزرگی شعله‌ی تنوری که در کشور ما روشن شد از قله‌های آذربایجان تا خلیج فارس بود و دشمن آنچنان آتش می‌ریخت که زمین و زمان مانند تنور شده بود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که آمریکا و اسرائیل باید بدانند اگر امروز حماقت کنند و بخواهند تنوری مانند جنگ روشن کنند چندین برابر آن زمان با آنها مقابله می‌کنیم و قطعا حمله به ایران برای آنها حماقتی جبران ناپذیر محسوب خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در خاتمه با بیان اینکه ملت ما اثبات کرده است که عناصری وفادار به اهل بیت داشته و هر زمان که نائب امام زمان فرمان جهاد دهد با جان و دل لبیک می‌گویند خاطرنشان کرد: یک درصد از مردم دنیا و کره خاکی در اختیار ماست ولی باید توجه داشت که تأثیرگذاری این یک درصد سبب بیداری انسان‌های آزادی‌خواه در سراسر دنیا شده است و در واقع وقتی به ملت ما نگاه می‌کنند احساس خضوع می‌کنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول