اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین(ع):

«نه شرقی، نه غربی» استراتژی راهبردی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع)، شعار «نه شرقی، نه غربی» را استراتژی راهبردی ملت ایران دانست.

«نه شرقی، نه غربی» استراتژی راهبردی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار محمد نوراللهی در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب کاشان و آران و بیدگل در تالار فرهنگ این شهرستان اظهار داشت: ایران در هشت سال دفاع مقدس بدون کمک شرق و غرب در برابر همه دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

وی توطئه براندازی را از اهداف مشترک ابرقدرت‌های شرق و غرب دانست و تصریح کرد: 37 کشور دنیا علیه ایران متحد شده‌ و با گسیل انواع و اقسام سلاح و تکنولوژی پیشرفته روز دنیا و ارز و دلار و ریال به تقویت جبهه مقابل پرداختند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع)، شعار «نه شرقی، نه غربی» را موجب خصومت دشمنان خواند و افزود:  این شعار ملت ایران از علمای برجسته تا کودکان هر کوی و برزنی برخاسته شده و موجب هراس دشمن شده است.

در ادامه این مراسم، رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان نیز ترویج فرهنگ دفاع مقدس را مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

ابوالفضل صدرائیه، یکی از ابزارهای این ترویج را گردهمایی، یادواره و یادمان شهدا دانست و تصریح کرد: این گونه همایش‌ها تجلی دورانی است که با رهبری امام، برگ زرینی بر تاریخ ملت ایران شد و نام مردم ایران و چهره حضرت امام را برای همه ملتهای آزاده ماندگار کرد.

به گفته وی، دوران دفاع مقدس صرفاً دفاعی از یک ملت و میهن و مکتب نبود بلکه دفاعی بر حیثیت و شرافت همه ملت‌های آزاده بود.

صدرائیه، بیداری اسلامی را یکی از نتایج دفاع مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: خودباوری یکی از برکات دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه بر هر نعمتی شکری واجب است عنوان کرد: شکر نعمت خودباوری آن است که ببینیم شهدا چه درخواستی از ما داشته و با دانستن آن می‌توانیم رهرو راه شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از تمبر یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران شرکت رونمایی شد و همچنین به 90 نفر از ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل و بازنشسته شرکت آبفای کاشان با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول