اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

زبان فارسی زبان علم و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که زبان فارسی به عنوان زبان علم و انقلاب فراگیر شود.

زبان فارسی زبان علم و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع رؤسای شوراهای شهر و روستا گرگان به قرار داشتن در آستانه سالروز 13 آبان اشاره و خاطر نشان کرد: این روز بزرگ یادآور از خود گذشتگی و مردانگی شهدای آن روز است که ما امروز با پاسداشت آن، یادآور این مسئله می‌شویم که اگر شما برای علم و انقلاب جان خود را نثار کردید، ما اکنون با همت و همیت توانسته‌ایم آرزوهای شما را تحقق بخشیم.

وی افزود: آینده‌سازان ایران اسلامی، همچون شهیدان شهریاری، احمدی‌روشن و ... که بخواهند از جان خود مایه بگذارند کم نیستند و همین استقامت و علم دانشمندن ماست که دشمنان را روزبه‌روز نا امیدتر می‌کند تا نهایتا با اقداماتی غیرانسانی آنها را از صحنه روزگار محو کنند.

گرزین ادامه داد: زمانی بود که مردم با حضور در خیابان‌ها و محکوم کردن رژیم ستمکار، جوابی دندان‌شکن به آنها می‌دادند، اما اکنون با حفظ سنگرهای درس و کلاس و علم بالای خود، پاسخ‌هایی کوبنده به دشمن می‌دهند.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: مسئولان امروز ما، همان دانش‌آموزان دیروز هستند که توانسته‌اند با قدرت و توانایی علمی خود این را به همه بفهمانند که ما می‌توانیم بدون وابستگی، کشورمان را بسازیم و اداره کنیم.

وی با مهم دانستن حفظ راه شهیدان،راه علم افزود: همه باید ذوق و اشتیاق‌مان را فزون‌تر کنیم تا با بردباری و شکیبایی که پیشه می‌کنیم، دین خود را نسبت به ایران و ایرانی ادا کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول