اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی و نماینده آیت‌الله سیستانی انجام شد

موافقت با اختصاص 2100 متر زمین به حوزه خواهران به عنوان سهم امام

خبرگزاری فارس: آیت‌الله شیرازی و نماینده آیت الله سیستانی موافقت خود را با اختصاص سه قطعه زمین هر یک به مساحت حدود 700 مترمربع به حوزه علمیه خواهران به عنوان سهم امام، اعلام کردند.

موافقت با اختصاص 2100 متر زمین به حوزه خواهران به عنوان سهم امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در نامه‌‌ای خطاب به آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی آورده است:

همانگونه که مستحضرید مدارس علمیه همواره با مساعدت حضرت عالی، خیرین،‌ موقوفات و اخیرا برخی کمک‌های دولتی اداره شده و به فعالیت‌های آموزشی،‌ علمی، دینی، تبلیغی و ... خود ادامه می‌دهند و به فضل الهی همواره در عرصه‌های فرهنگی و دینی جامعه، ‌منشأ خیر و برکت بوده‌اند. از جمله امور مهم مدارس علمیه تأمین نیازهای زیرساختی از قبیل زمین و فضای آموزشی در نقاط مختلف کشور است و بعضاً خیرین محترم در این عرصه مساعدت‌های شایان توجهی را به مدارس علمیه داشته‌اند‌ از جمله این موارد درخواست سید محمود روضاتی است که آمادگی خود را نسبت به واگذاری قطعه زمینی به مساحت 700 مترمربع برای احداث فضای آموزشی مدرسه علمیه کوثر اصفهان به عنوان سهم مبارک حضرت امام اعلام داشته‌اند، لذا از محضر حضرت عالی استدعا دارد با عنایت به نیاز مبرم مدرسه مذکور به زمین یاد شده در صورت صلاحدید با واگذاری قطعه زمین موصوف مطابق مراتب عرض شده موافقت فرموده و امر به اقدام فرمایید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نامه مشابهی خطاب به آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مورد سید مصطفی روضاتی نیز نوشت و در آن پیرامون اختصاص قطعه زمینی به مساحت حدودی 700 مترمربع متعلق به سید مصطفی روضاتی به حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان سهم امام(ع) کسب تکلیف کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به این نامه‌ها نوشت: چنانچه این کار برای حوزه علمیه خواهران ضرورت داشته باشد، مجاز هستید و مانعی ندارد. همیشه موفق باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی همچنین نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی نوشت و نسبت به اختصاص قطعه زمینی به مساحت حدودی 700 مترمربع متعلق به سید جعفر روضاتی در اصفهان به حوزه علمیه خواهران به عنوان سهم امام(ع) کسب تکلیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در پاسخ به نامه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نوشت: با مورد مذکور موافقت می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول