اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

جدول محدوده‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام جدول محدوده‌های درسی دروس و رشته‌های مختلف این حوزه‌های علمیه خبر داد.

جدول محدوده‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، فریده داوودی گفت: جدول محدوده‌های درسی به همراه شیوه ارزشیابی برنامه درسی سال تحصیلی 91-92 برای مدارس علمیه سطح دو (دوره پنج ‌ساله و هفت‌ ساله) و سطح سه (تمام رشته‌ها) به مدارس علمیه و مؤسسات آموزش عالی حوزوی خواهران ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: تعدادی از دروس مقطع سطح دو (کارشناسی) نیمه‌حضوری هستند و دارای چهار نمره فعالیت برای حضور در کلاس و فعالیت‌های درسی شامل پرسش و پاسخ، ارائه کنفرانس و... هستند.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: در این بخشنامه جدول محدوده درسی و نحوه ارزشیابی برنامه درسی رشته‌های اخلاق اسلامی، فلسفه اسلامی، فقه و اصول، کلام اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه ارزشیابی برنامه درسی سال‌های گذشته نیز به مدارس علمیه مختلف ابلاغ می‌شد اظهار کرد: با توجه به تفاوت در دروس که بعضی نیازمند ارائه تحقیق، برخی نیازمند ارائه پاسخ شفاهی و... هستند این بخشنامه صادر شد تا هر درس به شیوه خاص خود مورد ارزشیابی قرار گیرد و مدارس علمیه شیوه مورد نظر را لحاظ کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول