اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی قائمشهر خبر داد

اتمام عملیات خطکشی 13 کیلومتر از محورهای قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از اتمام عملیات اجرای خط‌کشی و نصب علائم ایمنی به طول 13 کیلومتر در سطح محورهای ارتباطی قائمشهر کیاکلا و جاده نظامی خبر داد.

اتمام عملیات خطکشی 13 کیلومتر از محورهای قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، محمد‌مهدی خناری اظهار داشت: راه به عنوان زیرساخت محور توسعه در هر جوامعی به شمار رفته از این رو نقش آن در توسعه و پیشرفت استان مازندران انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: از این رو باید توجه و نگاه ویژه به مقوله راه در تمامی بخش‌ها توسط مسئولان شود چراکه با توسعه و تکمیل شبکه راه‌ها می‌توان به سمت تعامل و پیشرفت همه‌جانبه پیش رفت.

خناری با اشاره به اهمیت راه‌های حوزه استحفاظی (راه‌های ارتباطی شهرستان قائمشهر) اظهار داشت: شهرستان قائمشهر به دلیل قرار گرفتن بر سر دو راه  شریانی مازندران با پایتخت دارای محورهای حساس و مهم برخوردار است که در این میان باید تمام مسئولان نسبت به توسعه و تعریض محورهای ارتباطی این شهرستان دغدغه داشته باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر به اقدامات ایمن‌سازی در سطح محورهای ارتباطی قائمشهر توسط این اداره اشاره و تصریح کرد: اجرای خط‌کشی، نصب تابلو و علائم، آشکارسازی نقاط پر حادثه، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها و ... از جمله فعالیت‌های مستمر راهداری است که در سطح محورهای ارتباطی قائمشهر توسط این اداره در حال اجراست.

خناری بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شوند که مستقیما در دید راننده قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر گفت: این اداره در راستای تامین ایمنی محورهای زیر پوشش اقدام به اجرای عملیات خط کشی و نصب انواع علائم به طول 13 کیلومتر در سطح محورهای ارتباطی قائمشهر کیاکلا و جاده نظامی کرده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول