اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان تهران:

انقلاب ایران همه معادلات استکبار در خاورمیانه را به هم ریخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه استکبار جهانی برای توسعه استعمارش بر منطقه خاورمیانه همه توان خود را در حوزه‏های مختلف به کار بست، گفت: اما انقلاب شکوهمند اسلامی همه معادلات نظام سلطه را به هم ریخت.

انقلاب ایران همه معادلات استکبار در خاورمیانه را به هم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سردار علی نصیری در جمع بسیجیان شمال‏ شرق استان تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اسلام ناب محمدی (ص) مطروحه از سوی امام راحل (ره) با خواسته غرب و شرق در تناقض بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 در میان پیام‏های مختلف خود حامل پیامی بزرگ تحت لوای شعار «نه شرقی، نه غربی» نیز بود.

نصیری با بیان اینکه استکبار جهانی برای توسعه استعمارش بر منطقه خاورمیانه همه توان خود را در حوزه‏های مختلف به کار بست، افزود: اما انقلاب شکوهمند اسلامی همه معادلات نظام سلطه را به هم ریخت.

وی ادامه داد: آنها در یک قرن گذشته به لحاظ فکری و اعتقادی در منطقه خاورمیانه امور ضد فرهنگی خود را آغاز کرده بودند و به لحاظ نظامی نیز سیطره سلطه‏گران در دهه‏های اخیر در این منطقه استراتژیک تقویت شده بود.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: ایجاد شاخه‏های انحرافی در دین و خلق مذاهب بی‏بنیان یکی از ابزارهای نیل به اهداف شوم استکبار بود.

وی ادامه داد: بخش نظامی این برنامه‏ریزی دقیق سلطه‏گران نیز به رژیم طاغوت واگذار و ایران در آن دوران به ژاندارم منطقه تبدیل شد.

نصیری اضافه کرد: امروزه توسعه جریانی کاملا دینی، استوار بر مسائل اسلامی و به رهبری ولی فقیه در کشور ژاندارم منطقه همه این پروژه‌های چند ساله و پر هزینه استکبار را از بین می‏برد.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: فلسفه در هر دو سوی ابرقدرت‏های جهانی شرق و غرب از طرف امام راحل (ره) خط بطلانی بر ادامه چپاول سرمایه‏های مردم منطقه به شمار می‏رفت از این رو، عناد با انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از سوی دشمنان هر روز قوت گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول