اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان:

آغاز کشت پاییزه گندم و جو در مزارع تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی تاکستان از آغاز کشت پاییزه گندم و جو در مزارع این شهرستان خبر داد.

آغاز کشت پاییزه گندم و جو در مزارع تاکستان

مجید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به آغاز کشت پاییزه گندم و جو در این شهرستان اظهار کرد: توسعه کاشت محصولات در این شهرستان نیازمند حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بیشتر مسئولان است.

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان اضافه کرد: رسیدن به کشت و برداشت خوب و پربازده در مزارع و باغ‌های این شهرستان برنامه‌ها و چارچوب‌های مدونی را می‌طلبد که باید با همکاری کشاورزان انجام شود.

وی با اشاره به مبارزه با آفات سن غلات در مزارع این شهرستان عنوان کرد: بیش از 28 هزار هکتار از مزارع شهرستان تاکستان در بخش‌های چهارگانه در سال گذشته آفت‌کشی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات کشاورزان نیز از جمله رویکرد‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برداشت صیفی‌جات نیز از چند روز قبل در این شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش کشاورزان و مسئولان این اداره بتوانیم تولیدات خود را در بخش مربوط به صیفی‌جات به حد‌اکثر برسانیم.

وی با اشاره به توسعه کشت مکانیزه محصول گوجه فرنگی برای نخستین بار در استان قزوین بیان کرد: شهرستان تاکستان در بسیاری از زمینه‌های کشاورزی جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان عنوان کرد: رسیدن به محور‌های توسعه و ترویج بخش‌های مختلف کشاورزی در مناطق مختلف عزم جدی و راسخ مسئولان امر را می‌طلبد.

اسماعیلی ادامه داد: برطرف کردن موانع و دغدغه‌ها در حوزه پرداخت تسهیلات نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بررسی و تحقیقات حوزه کشاورزی در چند سال اخیر در این شهرستان رشد چشم‌گیری را تجربه کرده است، تصریح کرد: برنامه‌سازی از سوی مسئولان کمک شایانی را به حوزه ترمیم و توسعه بخش کشاورزی می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: میزان و شاخص تولیدات باغی در این شهرستان نیز در یک سال گذشته با افزایش چشم‌گیری روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول