اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر جهاد کشاورزی

موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد.

موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با حضور مسئولان استانی سید یعقوب موسوی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و از خدمات جعفر گرجی‌پور تقدیر به عمل آمد.

موسوی در این مراسم اظهار کرد: از حضورم در استان کهگیلویه و بویراحمد احساس رضایت دارم و امیدوارم از فرصت خدمتگزاری به مردم دلیر این خطه نهایت استفاده را ببرم.

وی به سخنان گهربار مولای متقیان علی (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: مدیریت‌ها چون ابر بهاری در گذر است و این مسئولیت فرصتی برای من و همکارانم محسوب می‌شود تا بتوانیم برای آخرت خود توشه‌ای از این وظیفه نصیب خود کنیم.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی با آرزوی صحت و سلامتی برای آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: در لحظه ورود خود به استان و تماشای کوه‌های سر به فلک کشیده دنا خاطرات دلاورمردان ایذه بار دیگر برایم زنده شد و اشک در چشمانم حلقه بست.

وی مسئولیت این حوزه را سنگین دانست و ابراز داشت: از همه دست‌اندرکارانی که من را لایق این وظیفه دانسته کمال تشکر را دارم و امیدوارم از اعتمادی که آن‌ها به من روا داشتند تا پای جان مسئولیت‌پذیر بوده و انجام وظیفه کنم.

موسوی تصریح کرد: دست تمام کسانی که ذره‌ای برای پیشرفت کشاورزی فعالیت می‌کنند را خواهم بوسید و پا به پای همه آنان قدم بر می‌دارم.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول