اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره تاکید کرد

انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های آینده

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: برای تقویت روحیه دفاع از ایران اسلامی باید آرمان‌های شهدا به نسل‌های آینده انتقال یابد.

انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمد ابراهیمی صبح امروز در یادواره شهدای شهرستان چایپاره که در محل مسجد جامع چایپاره برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به ما و کشور ما آبرو بخشیده‌اند، افزود: اهمیت خون سرخ شهدا است که باعث افتخار و اقتدار نظام اسلامی و عامل شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن شده است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فریاد علیه دشمنان ولایت، باعث امید بخشیدن به خانواده‌های معظم شهداست، بر برگزاری چنین مراسم‌های معنوی و باشکوه برای انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های آینده تاکید کرد.

امام جمعه چایپاره پایداری در راه شهدا و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را که با خون هزاران شهید سرافراز و بهترین فرزندان این ملت به دست آمده است را وظیفه‌ای همگانی دانست که باید با حفاظت از این دستاوردهای ارزشمند، حافظ خون آنان باشیم.

محسن شکرنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این یادواره به جایگاه والای شهدا در قرآن و اسلام اشاره کرد و گفت: شهدا با خدا معامله کردند و در نزد خداوند بهترین عزت و والاترین جایگاه‌ها را دارند.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند، اظهار داشت: مسئولان باید به هوش باشند که فردای قیامت کارنامه اعمال ما را تایید کنند.

شکرنیا ایستادگی و مقاومت هشت ساله رزمندگان اسلام و شهدا با کمترین امکانات در مقابل دشمن مجهز به انواع و اقسام پیشرفته‌ترین اسلحه‌ها را معجزه‌ خواند و افزود: اسلحه برنده رزمندگان اسلام و شهدا، عشق و ایمان به حقیقت بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به توهین آمریکا به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: این کار حماقت دولت آمریکا را نشان می‌دهد.

وی به اجرای 73 طرح مختلف برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نافرمانی مدنی، استراتژی مهار، براندازی نرم، دکترین مهار و فتنه 88 به تبعیت از انقلاب مخملی از جمله طرح‌هایی بود که دشمنان اسلام و انقلاب برای براندازی نظام اسلامی انجام دادند اما با وحدت و اتحاد ملت و رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم همگی به شکست انجامیده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول