اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نشست فیلم «بزرگمرد کوچک»‌

پروانه مرزبان: شهید بهنام محمدی افسانه نیست/ تمام ایرانیان اسطوره هستند

خبرگزاری فارس: نویسنده فیلم «بزرگمرد کوچک» گفت: من در بزرگ مرد کوچک از رمبو تقلید نکرده‌ام، زیرا شهید بهنام محمدی یک اسطوره واقعی بود، البته تمام ایرانیان اسطوره هستند و ما در طول تاریخ ایرانی سرافکنده نداشته‌ایم.

پروانه مرزبان: شهید بهنام محمدی افسانه نیست/ تمام ایرانیان اسطوره هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پروانه مرزبان در نشست بزرگ مرد کوچک که ظهر امروز در تالار فرشچیان برگزار شد، اظهار کرد: من با کودکان وابستگی نزدیک دارم، زیرا چند سال معلم بوده‌ام و می‌دانم که رفتار با کودکان باید با بزرگ‌سالان متفاوت باشد.

وی افزود: بزرگ مرد کوچک برای این ساخته شد که کودکان بدانند جنگ خوب نیست، اما دفاع از مملکت لازم و واجب است و ما در دفاع مقدس نجنگیدیم، بلکه دفاع کردیم.

نویسنده فیلم بزرگمرد کوچک ادامه داد: بهنام محمدی اسطوره دفاع مقدس بود و ما برای قدردانی از او این فیلم را ساخته‌ایم،

وی گفت: ما در داستان بهنام محمدی اقتباس نکردیم بلکه با تحقیقات کردیم و داستان فیلم را نوشتیم، بازیگر این فیلم نیز بسیار خوب حس می‌گرفت و بازی می‌کرد.

مرزبان در ادامه گفت: خیلی دوست داشتم این فیلم تأثیر بد بگذارد تا کودکان یاد بگیرند که جنگ بد است و نباید به آن پرداخت.

وی تمام ایرانیان را الگو و اسطوره دانست و عنوان کرد: تمام ایرانیان اسطوره هستند و در طول تاریخ ایرانی وجود ندارد که سرافکنده باشد.

نویسنده بزرگ مرد کوچک تصریح کرد: ما از جنگ فاصله گرفتیم و دیگر از همبستگی میان ما خبری نیست و من می‌خواستم در این داستان بگویم، ایرانیان باید در زمان صلح هم با هم همبستگی داشته باشند.

وی تاکید کرد: من در این داستان قصد نداشتم رمبو بسازم، من در این داستان واقعیت‌های زندگی بهنام محمدی را گفتم که ممکن است برای خیلی‌ها باور نکردنی باشد و آن را افسانه بدانند، اما شهید بهنام محمدی شخصیت والایی داشت که ما تنها به گوشه‌ای از آن اشاره کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول