اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

برخورد با اخلال‌گران بازار در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: با افراد سودجو و اخلال‌گر در بازار به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با اخلال‌گران بازار در آمل

 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار این شهرستان با اعلام اینکه با توجه به شرایط اقتصادی در سطح کشور باید دقت و نظارت بیشتری بر بازار حاکم باشد، بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در قیمت ارز، سکه و طلا باید نظارت دقیقی بر بازار انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه معتقدیم در تحریم و توطئه‌های مختلف دشمن قرار داریم نباید مشکلات را بر دوش دیگران بیاندازیم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی بازار افرادی دنبال سوء استفاده و ایجاد بی‌نظمی در آن هستند، گفت: این افراد با عدم رعایت اصول بازار بداخلاقی‌های اقتصادی را ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید اینکه باید از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود، تصریح کرد: آنها نگرانی با در دست گرفتن کالاهای روزمره مردم نگرانی ایجاد می‌کنند و موجب انتقال یاس و ناامیدی می‌شوند.

فرماندار آمل با بیان اینکه از این بحران نیز مردم با صبر، استقامت، ایستادگی و مدیریت عبور می‌کنیم، گفت: رهبر انقلاب چندی پیش اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و ما نیز باید با اطاعت از ولایت فقیه با اقتصاد مقاومتی از این برهه از زمان بگذریم.

وی با اعلام اینکه باید تولیدکنندگان واقعی حمایت شوند، عنوان کرد: بازاریان در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و ایام دفاع مقدس و جریان فتنه نقش سازنده‌ای داشتند و همیشه هم‌پای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا بودند.

اکبرزاده تصریح کرد: با افرادی که کالاها را انبار می‌کنند تا با افزایش قیمت اجناس را بفروشند، برخورد می‌شود البته باید از انبارهای کالا بازدید شده و از طرح توزیع اجناس مسئولان بازار و اصناف آگاهی پیدا کنند.

وی نباید معیشت و گذران زندگی برای مردم سخت شود، اذعان کرد: در بحث امکانات اولیه و مواد مصرفی روزانه مردم نظیر مرغ، لبنیات و میوه توجه بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول