اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر:

کاهش اثرات بلایای طبیعی مستلزم آموزش به افراد است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: پیشگیری در عرصه کاهش بلایای طبیعی مستلزم آموزش مداوم به افراد جامعه است.

کاهش اثرات بلایای طبیعی مستلزم آموزش به افراد است

فرحناز رافع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: مشارکت در کارهای خداپسندانه مردم ایران به گونه‌ای است که نمونه آن در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران در تمام برنامه‌های خیر و بشردوستانه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: کمک به نیازمندان، حمایت از یتیمان و محرومان، زلزله‌زدگان و حوادث ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی از اموری است که مردم ما در آن نقش چشمگیر و تاثیرگذاری داشته‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش هلال احمر در تحقق اهداف بشردوستانه تصریح کرد: این نهاد در فعالیت‌های عام‌المنفعه و مسائل آموزشی امداد و نجات و همچنین ارائه خدمات به افراد زیر‌پوشش نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه پیشگیری در عرصه کاهش بلایای طبیعی مستلزم آموزش مداوم به افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: ایجاد خانه‌های داوطلبی در روستاها و شهرها برای این منظور است تا با آموزش افراد در عرصه امدادی و غیرامدادی زمینه را برای کمک به جامعه و کاهش تلفات ناشی از حوادث آماده کنیم.

رافع تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با هدف کمک‌رسانی هرچه بهتر به نیازمندان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه، اقدام به راه‌‌اندازی خانه‌های داوطلب روستایی در مناطق مختلف کشور کرده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول